Hi,
vraagje, heeft het zin om een andere luchtfilter te monteren in een JCW (zit er af fabriek al een herbruikbare filter in)
de bedoeling is natuurlijk wat meer power, en mss een nog rauwer geluidje.
moet ik de K&N route gaan. of voor een ander merk gaan.
Ciao,
Luchtfilter voor JCW (besteld) + wheel spacers
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je verder niet veel motorische aanpassingen gaat doen maakt het niet zo veel uit.
Standaard zit er altijd een papieren filter in, is makkelijker voor de stealer
Als je voor een ander filter gaat is de K&N het beste vervangingsfilter vindt ik.
Standaard zit er altijd een papieren filter in, is makkelijker voor de stealer

Als je voor een ander filter gaat is de K&N het beste vervangingsfilter vindt ik.
- the_atom
- Leerling Mini lid
Bericht
hi,
thx voor de hulp iedereen!
ik heb net een M7 AGS-R Cold Air Intake in carbon besteld,
ik had nog een vraagje over wheel spacers.
er zit reeds een JCW sportonderstel op (1cm lager dan standaard) maar nu zat ik te denken aan een set spacers. ik zie dat veel van jullie gaan voor voor 8mm en achter 15mm. nu wil ik niet een veel bredere look. alleen dat de banden wat mooier in de wielkasten komen.
na wat research heb ik gezien dat H&R sets heeft van 5, 15, .... maar niet van 8. is 5 voor en 15 achter niet een beetje een te groot verschil.
zijn er nog andere goede merken te krijgen rond de 8 a 10.
thx
thx voor de hulp iedereen!
ik heb net een M7 AGS-R Cold Air Intake in carbon besteld,
ik had nog een vraagje over wheel spacers.
er zit reeds een JCW sportonderstel op (1cm lager dan standaard) maar nu zat ik te denken aan een set spacers. ik zie dat veel van jullie gaan voor voor 8mm en achter 15mm. nu wil ik niet een veel bredere look. alleen dat de banden wat mooier in de wielkasten komen.
na wat research heb ik gezien dat H&R sets heeft van 5, 15, .... maar niet van 8. is 5 voor en 15 achter niet een beetje een te groot verschil.
zijn er nog andere goede merken te krijgen rond de 8 a 10.
thx
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ben ook erg benieuwd naar je ervaringen met de M7 CAI.
welke spacers je ook neemt, zorg er in ieder geval voor dat ze een centreerrand hebben. Beek (www.minispeed.nl) levert spacers vanaf 12mm met centreerring en heeft ook lange wielbouten in zilver en zwart. Ik heb op mijn JCW voor 12mm en achter 16mm. dat ziet er zo uit:the_atom schreef:ik kwam net op eibach spacers van 10mm. any good voor voor en achter?
moet ik alleen een dealer vinden en nog langere wielbouten bij zoeken (moeten wel zwart zijn)

Ben ook erg benieuwd naar je ervaringen met de M7 CAI.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- the_atom
- Leerling Mini lid
Bericht
ik heb contact opgenomen met beek. maar na even te meten lijkt het dat ik geen ruimte heb voor spacers. aangezien ik maar 5mm tussen mn wielkast en mn band hebt. nu tekenen die van mushrop natuurlijk iets anders door de verlaging. de onze ligt maar 1cm lager dan stock. dus heel mss 12mm all round?
ik post ff wat fotos.

ik post ff wat fotos.

Onze sponsors