Johnny zijn Cooper S ( Update foto remschijven etc. P.36 )
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Al lekker aan het cruisen in je nieuwe ride? 

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Moi,
Ik stond vanmorgen na 3 uur rijden om 08.55 voor de deur,en las toen dat ze om 10.00 uur open gingen
Gelukkig arriveerde de verkoper rond 09.30 uur,dus dat viel nog weer mee.
Een rit van 300 km terug,wat een genot,en wat een bekijks onderweg
Onderweg even gestopt op een parkeerplaats om een peukie te roken,hoorde ik ineens een stuk getoeter op de snelweg.
Rijdt daar ook zo'n mooie blauwe Cooper S,met volgens mij dezelfde bumpers
En ik maar zwaaien natuurlijk
Vandaag ook gelijk maar mijn eerste mod uitgevoerd,een paar OEM Mini zonweringen voor de achterruit,en de beide zijruiten
Straks ook nog even de oranje knipperlichten aan de voorzijde vervangen voor chromen exemplaren.
Ik wou nog even wat persoonlijke instellingen veranderen,maar het menu waar ik wezen moet krijg ik niet in zicht.
Ik wou n.l. even mijn boordcomputer waardes anders instellen,en 3x knipperlicht.
Of is dat niet mogelijk?
Ik stond vanmorgen na 3 uur rijden om 08.55 voor de deur,en las toen dat ze om 10.00 uur open gingen

Gelukkig arriveerde de verkoper rond 09.30 uur,dus dat viel nog weer mee.
Een rit van 300 km terug,wat een genot,en wat een bekijks onderweg

Onderweg even gestopt op een parkeerplaats om een peukie te roken,hoorde ik ineens een stuk getoeter op de snelweg.
Rijdt daar ook zo'n mooie blauwe Cooper S,met volgens mij dezelfde bumpers

En ik maar zwaaien natuurlijk

Vandaag ook gelijk maar mijn eerste mod uitgevoerd,een paar OEM Mini zonweringen voor de achterruit,en de beide zijruiten

Straks ook nog even de oranje knipperlichten aan de voorzijde vervangen voor chromen exemplaren.
Ik wou nog even wat persoonlijke instellingen veranderen,maar het menu waar ik wezen moet krijg ik niet in zicht.
Ik wou n.l. even mijn boordcomputer waardes anders instellen,en 3x knipperlicht.
Of is dat niet mogelijk?
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Foto's heb ik nog niet weer gemaakt
Deze volgen wel even nadat die weer gewassen is.
Ik heb n.l. de hele terugreis zo'n beetje regen gehad.

Deze volgen wel even nadat die weer gewassen is.
Ik heb n.l. de hele terugreis zo'n beetje regen gehad.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gelijk even 2 vraagjes:
Hoe krijg ik de DL's aan?
Hoe kom ik in de Personal menu om wat verschillende dingen in te stellen?
Wanneer ik na het juiste "menu" ga kan ik alleen de gevoeligheid van de regensensor instellen,maar er moet volgens het instructieboekje meer in te stellen zijn.
Hoe krijg ik de DL's aan?

Wanneer ik na het juiste "menu" ga kan ik alleen de gevoeligheid van de regensensor instellen,maar er moet volgens het instructieboekje meer in te stellen zijn.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Hoi man, gefeliciteerd met je Cooper S. Nog wel even een JCW Stage 1 setje erop. Kost best een berg geld, maar je auto rijdt er nog veel heerlijker mee.
je kan allerlei zaken instellen door de hendel van je richtingaanwijzer in te drukken en dan door je menu's heen te worstelen.
Veel plezier en succes!
je kan allerlei zaken instellen door de hendel van je richtingaanwijzer in te drukken en dan door je menu's heen te worstelen.
Veel plezier en succes!
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag nog even snel de oranje knipperlichten vervangen door van die chromen exemplaren die een oranje kleur geven.
Alleen vind ik ze niet zo fel als de originele lampen.
Zijn er andere alternatieven?
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
hahahaha
Ze geven idd wat minder licht, er zit een wat dichtere coating over. Je ziet immers het binnenwerk ook niet van het lampje. Welke merk heb je gekozen ... philips silver vision? Iets anders / beters zou ik zo niet weten.
Gr Kim
Zo hoe was het dit weekend, zeker wezenBlueCooperS schreef:Vandaag nog even snel de oranje knipperlichten vervangen door van die chromen exemplaren die een oranje kleur geven.

Ze geven idd wat minder licht, er zit een wat dichtere coating over. Je ziet immers het binnenwerk ook niet van het lampje. Welke merk heb je gekozen ... philips silver vision? Iets anders / beters zou ik zo niet weten.
Gr Kim
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je moet wel stil staan om dat menuutje te kunnen selecteren..BlueCooperS schreef:Gelijk even 2 vraagjes:
Hoe krijg ik de DL's aan?![]()
![]()

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vervolgens via de handleiding bezig geweest.
Wanneer ik in de "set" menu zit kom ik alleen maar tot de gevoeligheid voor de regensensor.
Volgens instructieboekje kan ik via de BC knop verder klikken,maar dat lukt dus niet.
Of moet de auto dan lopen?
Ik stond gewoon stil in mijn garage met de deuren dicht,en op contact.GeoBem007 schreef:Je moet wel stil staan om dat menuutje te kunnen selecteren..BlueCooperS schreef:Gelijk even 2 vraagjes:
Hoe krijg ik de DL's aan?![]()
![]()
Vervolgens via de handleiding bezig geweest.
Wanneer ik in de "set" menu zit kom ik alleen maar tot de gevoeligheid voor de regensensor.
Volgens instructieboekje kan ik via de BC knop verder klikken,maar dat lukt dus niet.
Of moet de auto dan lopen?
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
Onze sponsors