maar wel geen nieuw filter meer nodig.. als ie vies is.. schoonmaken en klaar... scheelt kosten

Ik vroeg het omdat er "inleg lucht filter" staat in de PDF. Works heeft geen platte 'inleg' filter namelijk. Laat even weten zodra die voor Works geschikte binnen zijn (foto's etc.)Beek Auto Racing schreef:@Deniz...why not?![]()
Als je voor je nieuwe goodies komt maar even passen...(als er voorraad is)
Hij bestaat wel: http://www.vecchio.co.uk/index.php?productID=127Deniz schreef:Ik vroeg het omdat er "inleg lucht filter" staat in de PDF. Works heeft geen platte 'inleg' filter namelijk. Laat even weten zodra die voor Works geschikte binnen zijn (foto's etc.)Beek Auto Racing schreef:@Deniz...why not?![]()
Als je voor je nieuwe goodies komt maar even passen...(als er voorraad is)
Is de BH-225 (R53 JCW) ook besteld, dat is degene die boven afgebeeld is voor de JCW airbox?Beek Auto Racing schreef:Ik heb de leverancier gemaild en deze heeft de volgende reactie:
WB-432 is geschikt voor R56 Cooper S. Prijs 62,-
BH-239 is geschikt voor R56 JCW. Prijs 68,-
HMP-681 is geschikt voor R56 1.6D. Prijs 78,-
De filters zijn besteld en zijn binnen paar dagen op voorraad.
Top! Want die BH225 moeten we natuurlijk hebbuh!Beek Auto Racing schreef:Alle modellen waren al besteld, en de R56 toevoegingen zijn als extra bestelling opgegeven.
Ik heb de filters voor de Mini nog niet gezien. We hebben alleen de Porsche variant al liggen.
Onze sponsors