Clubhouse Clubman - Foto's.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
dacht meer dat na de vele mailwisselingen je gezellig bij Beek zou komen...
...maar succes bij de dealer

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
bij de dealer en die maakte er geen punt van.
Keuze was snel gemaakt. Dealer is maar 5 min rijden, Beek circa 2,5 uur zonder file!
Normaliter ging ik naar Beek komen, maar toch de vraag eens gesteldGreyCooperS schreef:dacht meer dat na de vele mailwisselingen je gezellig bij Beek zou komen...
bij de dealer en die maakte er geen punt van.

Keuze was snel gemaakt. Dealer is maar 5 min rijden, Beek circa 2,5 uur zonder file!

- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Woensdag is het zover, dan wordt de temperatuurmeter geplaatst.
Ik wachtte nog op dit onderdeel:

Gisteren de Mini eens onder handen genomen! Als het vanavond geen water giet zal ik nog eens wat foto's nemen van de verlichting.
Er zit al een hele tijd overal led in.

Ik wachtte nog op dit onderdeel:

Gisteren de Mini eens onder handen genomen! Als het vanavond geen water giet zal ik nog eens wat foto's nemen van de verlichting.
Er zit al een hele tijd overal led in.

- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Ik zal het woensdag bij de dealer eens vragen.
Dit zijn de enige lampjes die ik nog niet vervangen heb!m4TTi schreef:Laat die foto's maar komen!
heb jij ook leds in de leeslampjes vooraan? zoja hoe heb jij die eruit gekregen?slaag er maar niet in. heb al de hele console eruit kunnen halen maar de lampjes geraak ik niet aan

- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Aangezien mijn lichten overdag ook aanstaan zit ik mij af te vragen welke achtergrond kleur ik zou nemen.
Wit vind ik ook iets hebben, amber daarentegen past dan weer perfect bij de rest!
Wie helpt mij kiezen?

Wit vind ik ook iets hebben, amber daarentegen past dan weer perfect bij de rest!

Wie helpt mij kiezen?

- m4TTi
- Be Mini
Bericht
) heel de console eens eruit halen en zien of ik deze op mijn gemakje even kan openvijzen 
Laat ook wel iets weten moest ik het hebben
Ga van de week ( als ik even tijd heb nu ik er alleen voorsta @ workClubhouse schreef:Dit zijn de enige lampjes die ik nog niet vervangen heb!m4TTi schreef:Laat die foto's maar komen!
heb jij ook leds in de leeslampjes vooraan? zoja hoe heb jij die eruit gekregen?slaag er maar niet in. heb al de hele console eruit kunnen halen maar de lampjes geraak ik niet aan
![]()

Laat ook wel iets weten moest ik het hebben

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is ff pielen. Hier staat hoe het moet. Met dank aan Maaij.Clubhouse schreef:Dit zijn de enige lampjes die ik nog niet vervangen heb!m4TTi schreef:Laat die foto's maar komen!
![]()
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Is idd super simpel te verwisselenMiniBeardie XL schreef:Is ff pielen. Hier staat hoe het moet. Met dank aan Maaij.Clubhouse schreef:Dit zijn de enige lampjes die ik nog niet vervangen heb!m4TTi schreef:Laat die foto's maar komen!
![]()

- m4TTi
- Be Mini
Bericht
Thx! morgen ff fixen dan
dus die alu kapje ook ff eruit trekkenMaaij schreef:Is idd super simpel te verwisselenMiniBeardie XL schreef:Is ff pielen. Hier staat hoe het moet. Met dank aan Maaij.Clubhouse schreef:
Dit zijn de enige lampjes die ik nog niet vervangen heb!![]()

- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Precies weinig reactie op mijn vraag!Clubhouse schreef:Aangezien mijn lichten overdag ook aanstaan zit ik mij af te vragen welke achtergrond kleur ik zou nemen.![]()
Wit vind ik ook iets hebben, amber daarentegen past dan weer perfect bij de rest!![]()
Wie helpt mij kiezen?

Laatst gewijzigd door Clubhouse op 01 jun 2010, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors