@Door... 450 euro is zeker wel waard om eerst zelf te kijken of ik het kan oplossen.. Ik heb geen zin om een halve dag vrij te nemen om naar de stealer te gaan.. ;-) dus vanavond maar eens open maken
@Maarten.. ik bel je wel ff... jij verstand van?!

Wel van elektronica schoonmaken maar ik weet niet of dat in dit geval het probleem is.coendek schreef:@ilonat... ja ga gewoon proberen... zijn meeredere gevallen bekend dat dit het opgelost heeft..
@Door... 450 euro is zeker wel waard om eerst zelf te kijken of ik het kan oplossen.. Ik heb geen zin om een halve dag vrij te nemen om naar de stealer te gaan.. ;-) dus vanavond maar eens open maken
@Maarten.. ik bel je wel ff... jij verstand van?!
wat waren jouw klachten?Ilonat schreef:Het printplaatje kan je misschien wel schoonmaken maar zou je dit niet doen als je de unit hebt laten testen (even afwachten wat de reactie van de dealer is voor dat je hem open maakt).
Als er vocht of oxidatie op zal het op die plekken waarschijnlijk wit aangeslagen zijn. Dit kan je schoonmaken maar hoe betrouwbaar is de unit verder nog, je afstandbedieningen (open/sluiten deuren) bijvoorbeeld werken hier ook op.
Wij hebben de 2 maal units vervangen (ligt er nog 1 in mijn auto die defect was) waren ook echt stuk.
De 1e keer unit vervangen was omdat de knipperlichten en nog meer het niet meer deden bij het openen en afsluiten via de afstandbediening.
any ideas?Heb jou voorval direct bij de ochtendkoffie in de werkplaats op tafel gegooid. Daar wordt gedacht dat een piekspanning van de accupool ervoor heeft gezorgd dat het lichtcontrolemoduul defect is gegaan.
Een defect lichtcontrole moduul geeft storingen zoals jij ze beschrijft.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors