Xenon lamp
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
D2S is met hoogspanningomvormer die je onder de lamp ziet zitten.
Als je goed kijkt op de Mini Xenon koplamp zie je die ingebouwde omvormer van Mini zo zitten.
Je hebt dus nooit een lamp nodig met ingebouwde omvormer zoals de D2S.
Voor de mini heb je alleen verschil in reflectie lampen (face-lift) en niet reflectie lampen (pre-facelift). Dat is dan D1S en D1R.
Als je goed kijkt op de Mini Xenon koplamp zie je die ingebouwde omvormer van Mini zo zitten.
Je hebt dus nooit een lamp nodig met ingebouwde omvormer zoals de D2S.
Voor de mini heb je alleen verschil in reflectie lampen (face-lift) en niet reflectie lampen (pre-facelift). Dat is dan D1S en D1R.
- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oke mensen, ik ben een beetje het overzicht kwijt met al die DS'jes. Sinds gister doet mijn rechter XENON lamp het niet meer dus mooi momement om ook te switchen naar 6000K
Heb facelift XENON er in zitten, dus ik moet een D1S xenon lamp bestellen? Kan iemand even bevestigen voordat ik bestelling plaats.. Appreciated!
Heb facelift XENON er in zitten, dus ik moet een D1S xenon lamp bestellen? Kan iemand even bevestigen voordat ik bestelling plaats.. Appreciated!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Waar heb je ze vandaan Deniz?Deniz schreef:Verdomd, ik zie het inderdaad staan.Danke en bestelling is geplaatst
(en nu hopen dat het de lamp is en niet iets anders.. zit niet te wachten op een nieuwe koplamp unit te moeten bestellen..)
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors