Mhoah...alleen de goude lijnen zou ik niet doen, dan mist er in mij optiek iets...maar met de letters en zo (dus heel thema) kan het wel erg dik staan...
het JPS logo lekker groot half op de kont en half op de zijkant of zo aan 1 kant...beetje zoals Ragnar zijn "te koop" plakker had
...ik zeg doen!
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Vind het eerlijk gezegd ook niet zo super.
Mss een combi maken met het Porsche design striping en dan
Strepen iets breder en daar de Jps uitsnijden.
Ik roep maar wat hoor. ()
ja klopt, alleen die lijntjes is wat kaal. Ben er ook nog niet over uit hoe of wat. Zit er gewoon een beetje over na te denken....Heb nog een ideetje, maar ook daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Maar helemaal zwart zoals 'ie nu is is ook wel dik. Maar er moet gewoon nog een dikke vleugel achterop. Vind die Challenge wing erg dik, maar dat ding is zo achterlijk duur. Dat heb ik er gewoon niet voor over. Maar het zou 'm wel af maken naar mijn idee....
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
zou ook gaaf zijn, maar wil even geen geld meer uitgeven aan de MINI's. M'n huis wordt binnen nu en max. 3 maanden opgeleverd en daar moet ik nu m'n geld in stoppen. Dus andere wheels oid zit er het komende half jaar niet in...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Je moet er goed over nadenken over de striping hè
Zou zonde zijn als het erop zit en je vind het niks.
Ik denk wel dat goud in combi met jouw zwarte bakkie
Super gaat staan. Zal vanavond wel eens voor je zoeken