Kijk, dit is een BIKKEL! Rij je wel voorzichtig?nepnerd schreef:kreeg vandaag te horen dat ik het weekend nachtdiensten in Utrecht moet draaien, maar gelukkig is een collega bereid om mij om 04.00 uur af te lossen. snel naar Apeldoorn rijden om een paar uurtjes te slapen om zondag om 09.00 uur weer fit bij de Mac in Apeldoorn te zijn voor de treintje naar Enschede.
mindere nieuws is dat ik na de meeting weer moet werken, maar wil dit grootse evenement voor geen goud missen.
heb er zin in
Zondag 19 sept: Tukkertocht, laatste info P32
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wordt er ook over/door/in Duitsland gereden?
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Mag je daar niet komen dan?
(onbetaalde bekeuringen of zo?)
Hoezo.GregBem schreef:Wordt er ook over/door/in Duitsland gereden?
Mag je daar niet komen dan?

(onbetaalde bekeuringen of zo?)

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb er zin in!!!
Ik voel me bijna als een klein kind wat aan het aftellen is voor zn verjaardag...
ik ga zaterdag nog ff een klein modje uitvoeren, en de auto helemaal poetsen, (en nog ff de Countryman bekijken bij de dealer) zodat deze er helemaal top bij zal staan zondag... lekker druk weekeindje dus
tot zondag allemaal!!
Ik voel me bijna als een klein kind wat aan het aftellen is voor zn verjaardag...

ik ga zaterdag nog ff een klein modje uitvoeren, en de auto helemaal poetsen, (en nog ff de Countryman bekijken bij de dealer) zodat deze er helemaal top bij zal staan zondag... lekker druk weekeindje dus

tot zondag allemaal!!

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

We gaan je verrassen zondag!mini cabrio schreef:Ik heb er zin in!!!
..............., (en nog ff de Countryman bekijken bij de dealer).. lekker druk weekeindje dus
tot zondag allemaal!!

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Ja het gaat een echt mini weekend worden.
Zaterdag countryman bekijken bij Jan de Jong
Zondag Tukkertocht
Kan nie wachten.
Annet
Zaterdag countryman bekijken bij Jan de Jong
Zondag Tukkertocht
Kan nie wachten.
Annet

- Kees en Annet
- Racende reporter
Onze sponsors