As vrijdag Trouwstoet, laatste details pag 1

Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

12 jan 2011, 17:14

Omdat Marcel blijkbaar druk is....

Hier de definitie van Business Casual
Compared to the dress code of many blue-collar and service workers, business-casual dress is not a uniform. In contrast to business informal, there is no generally accepted definition of business casual wear. On the more casual end, jeans can be permitted, while at the more formal end, neckties may be required for men. The interpretation of business casual differs widely among organizations and is often a cause of confusion.[3]
The New York Times cites job search engine Monster.com's definition:
"In general, business casual means dressing professionally, looking relaxed yet neat and pulled together." [4]
An employment counseling office at an American university defines business casual dress as a middle ground between business formal wear and casual wear.[5] The following are examples of appropriate workplace apparel from some organizations with a business-casual dress code:[citation needed]
for women: A reasonable length skirt (not mini-skirt) or full-length trousers of a non-jeans material combined with a top (such as a dress shirt, polo, or sweater set) is considered acceptable. An informal dress with appropriate skirt length is also acceptable.
for men: A combination of collared shirt (such as a dress shirt or polo shirt), cotton trousers (such as khakis or blue, green, brown, or black trousers) with a belt, and modest shoes (such as loafers) with socks is generally acceptable. A blazer or business jacket can optionally be added.
Unacceptable for either gender: gym clothes, rumpled or ripped clothing, miniskirts, underwear as outerwear, inappropriately revealing attire such as bare midriffs, and flip-flops.[4] Many corporations also frown upon open-toed shoes and shorts.
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
MiniCat
Mod virus alert!
Mod virus alert!

12 jan 2011, 17:16

Haha, ik heb ook niet echt n pak.. en ik werk nog wel als manager binnen n bank :s Maar goed, genoeg nette broeken, jasjes, jurkjes en zo
Moet dr alleen wel lichtelijk lompe ugg laarzen onder dragen :oops: want ik kan nergens anders op lopen of mee autorijden momenteel wegens blessure aan allebei mn voeten... kneuske dat ik ook ben :P

En n stropdas hoef ik lekker nooit >)
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2011, 17:45

MiniCat schreef:Leuk als je dr ook bij kunt zijn!
En die side scutlle, tja, die heeft de neiging om kwijt te raken...als in, je parkeert voor je huis met 2 sidescuttles op je auto en volgende dag heb je spontaan 1 sidescutlle..it's a miracle.. or a thief. Zal wel gejat zijn en is al de 2e keer, beide keren llinks, nu hebben ze m maar vastgekit bij BMW. Iemand nog behoefte aan n rechter JCW sudescuttle..ik heb er zat :mrgreen:
Balen dat die dingen spontaan verdwijnen :? :mad:

Maar ik zoek jcw scuttles... :lol: ... alhoewel alleen rechts ook maar zo half is... :lol:

Ontopic; mensen probleem, ik heb maar 1 pak (word 2 keer per jaar gedragen) en dat pak stinkt nogal naar :bier van afgelopen kerstgala (ja was inderdaad op de hockeyclub, en nee daar zijn geen foto's van :P )...

is gewoon casual gekleed ook goed genoeg?? :lol:
MiniCat
Mod virus alert!
Mod virus alert!

12 jan 2011, 18:05

mini cabrio schreef: Balen dat die dingen spontaan verdwijnen :? :mad:

Maar ik zoek jcw scuttles... :lol: ... alhoewel alleen rechts ook maar zo half is... :lol:
Mss ergens een linker jatten? >) Tip..de mijne zit vastgekit dus gaat niet lukken. :mrgreen:
Maar ff serieus, mocht je nog ergens een linker kunnen vinden dan mag je n rechter van mijn verzameling erbij hebben.
Thomas schreef:
mini cabrio schreef: Ontopic; mensen probleem, ik heb maar 1 pak (word 2 keer per jaar gedragen) en dat pak stinkt nogal naar :bier van afgelopen kerstgala (ja was inderdaad op de hockeyclub, en nee daar zijn geen foto's van :P )...

Hang je hem even te luchten en spuit je je luchtje eroverheen. In combinatie met cabrio rijden (weer of geen weer) moet dat goedkomen mark!
Dan stel ik wel voor dat hij achteraan in de stoet rijdt :zwaai
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2011, 18:42

MiniCat schreef:

Mss ergens een linker jatten? >) Tip..de mijne zit vastgekit dus gaat niet lukken. :mrgreen:
Maar ff serieus, mocht je nog ergens een linker kunnen vinden dan mag je n rechter van mijn verzameling erbij hebben.
Thnx voor je aanbod :D zal alleen lastig worden ergens enkel (op legale wijze) een linker te vinden... :lol:
desnoods haal ik er een van willems bak af, die heeft toch een leasert... :lol: besteld zijn baas maar een nieuw setje voor em... :lol: :mrgreen:
MiniCat schreef:
Thomas schreef:
mini cabrio schreef: Ontopic; mensen probleem, ik heb maar 1 pak (word 2 keer per jaar gedragen) en dat pak stinkt nogal naar :bier van afgelopen kerstgala (ja was inderdaad op de hockeyclub, en nee daar zijn geen foto's van :P )...

Hang je hem even te luchten en spuit je je luchtje eroverheen. In combinatie met cabrio rijden (weer of geen weer) moet dat goedkomen mark!

:lol: die bijbehoordende vlekken ga ik er niet meer uit krijgen op korte termijn :oops:
word voor mij dus gewoon casual... :lol:
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2011, 18:57

mini cabrio schreef:
MiniCat schreef:

Thnx voor je aanbod :D zal alleen lastig worden ergens enkel (op legale wijze) een linker te vinden... :lol:
desnoods haal ik er een van willems bak af, die heeft toch een leasert... :lol: besteld zijn baas maar een nieuw setje voor em... :lol: :mrgreen:
MiniCat schreef:
Thomas schreef: Hang je hem even te luchten en spuit je je luchtje eroverheen. In combinatie met cabrio rijden (weer of geen weer) moet dat goedkomen mark!

:lol: die bijbehoordende vlekken ga ik er niet meer uit krijgen op korte termijn :oops:
word voor mij dus gewoon casual... :lol:
Your not alone man :mrgreen:
burn rubber not your soul

Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2011, 19:52

gewoon netjes, niet te moeilijk doen met pak etc! ingewikkeld gedoe allemaal :lol:
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

12 jan 2011, 20:10

In mijn kast woont geen pak. :{
Laatst gewijzigd door the blue lobster op 12 jan 2011, 20:14, 3 keer totaal gewijzigd.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

12 jan 2011, 20:10

Och, doe wat je wilt, ik trek wat netjes aan :mrgreen:

we kunnen er ook voor kiezen om het wat te mengen..

van boven naar onder:

- overhemd
- colbert
- spijkerbroek
- nette schoenen

is dat wat? 8)

en hoe noemen we dat: zondags business kloffie :mrgreen:

The exes:

- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2011, 20:11

that's more like it :lol:
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

12 jan 2011, 20:12

8) 8)

oke, let's go for that :mrgreen:

is er eigenlijk ergens een lijst bijgehouden met wie er allemaal van de club komen?? :roll:

The exes:

- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2011, 20:14

zou wat zijn als er uiteindelijk slechts een man of 5 komt :mrgreen:
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

12 jan 2011, 20:15

Prima idee!

In mijn kast woont geen pak. :{

Weet iemand een afspuitplaats daar in de omgeving, vanuit Apeldoorn blijft ie
niet echt schoon. :(
Laatst gewijzigd door the blue lobster op 12 jan 2011, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding

Terug naar “Events 2011”