Ik zeg doen

Mmmm dan moet tie toch echt nog omlaag vindt ik , anders zou ik ze gewoon zilver laten ..coendek schreef:
kan alleen die wing afstrepen haha. Had laatst met Coen al over schroefset... toch wel heel vet om nog wat lager te gaan dan alleen veren... skirts is ook een must maar en en en en is toch beetje lastig. Wel vorig jaar een huis gekocht dus dit jaar een hoop terug van de belasting dus wie weetmushrop schreef:absoluut zwart doen, en aeroskirts....en verlagen en die dikke wing achterop natuurlijk. Much better than silver.
Ben wel benieuwd wat het probleem is...Martiio schreef:Hmm benzine meter doet erg raar... aan de trip meter kan ik zien dat ie vrijwel leeg is maar staat nog op een kwart :S Bij de pomp bleek ook dat ie bijna helemaal leeg was.. Vrijdag maar even langs de garage :S hopelijk alleen maar een vlottertje
ligt aan de definitie van DIK...Martiio schreef:pas na een hoop en, en, en, en??Blue Chaser schreef:En , en , en , hahaha jah na een hoop ennen is ie wel dik jah
Berry M schreef:Ben wel benieuwd wat het probleem is...Martiio schreef:Hmm benzine meter doet erg raar... aan de trip meter kan ik zien dat ie vrijwel leeg is maar staat nog op een kwart :S Bij de pomp bleek ook dat ie bijna helemaal leeg was.. Vrijdag maar even langs de garage :S hopelijk alleen maar een vlottertje
Onze sponsors