Gefeliciteerd met je nieuwe rideflorisvandam schreef:inderdaad een automaat met flippers sven.. heerlijk ontspannen rijden
Ga misschien al binnenkort een R bumper erop zetten, ff een prijsje opgevraagd bij de spuitert..
velgjes misstaan de VW ook niet
wordt weer een dure hobby die VW denk...
gr.
floris

Ik speel zelf ook met de gedachten om (serieus) te kijken voor een opvolger van mijn MINI (zeker gezien alle ellende die ik met mijn auto heb gehad). Probleem is dat ik niet echt een leuk/betaalbaar alternatief kan vinden. Het enigste alternatief wat ik kan bedenken is ook een Golf 6 GTI. Maar eerlijk gezegd heb ik wel zoiets van volkswagen?....je ziet ze zoveel en heeft toch een saai imago/uitstraling. Ander probleem is dat ze best wel populair zijn bij bepaalde mensen (als je begrijpt wat ik bedoel

Persoonlijk vind ik de Golf GTI niet de klasse, uitstraling en looks van de MINI hebben, over de rijeigenschappen/beleving kan ik niets zeggen omdat ik nog nooit in een Volkswagen heb gereden laat staan een Golf 6 GTI

Maar op de een of andere manier vind ik zo'n GTI toch wel wat hebben (en vooral een Golf R

Ik ben alleen bang dat ik spijt ga krijgen als ik mijn MINI zou weg doen. Wat ik me afvraag is wat het verschil is qua rijeigenschappen/beleving tussen de MINI Cooper S en de Golf 6 GTI. Belangrijker nog....is het nog steeds leuk en ga je niet ontzettend terug verlangen naar de MINI?
Uiteraard moet ik zelf proefrijden maar toch hoor ik graag jouw ervaring en/of andere mensen die overgestapt zijn.
Veel plezier in ieder geval met je nieuwe speeltje

PS. ben ook wel benieuwd wat zo'n R bumper moet kosten (gespoten en gemonteerd en al)