Schakelen gaat uitstekend met dit apparaat.
Het is heerlijk om de knop zo dicht bij het stuur te hebben en dat de schakelbewegingen zo kort zijn als je achter een groene GT3 aan zit
Gaat je samen met die kofferklep wel weer een serieuze gewichtsbesparing opleveren he!
Als het kan, zou ik dondersgraag eens een keer een rondje over de Ring meetuffen met de blauwe, maar hoogstwaarschijnlijk is het daarvoor nummertjes trekken
biermagnaat schreef:HULDE! Wat gaaf zeg! Ga je dit jaar ook nog andere circuits doen of alleen de ring?
Ik zit er over te denken met DF dit jaar Spa te doen.
Geluidsnorm ligt daar op 103 dB dus daar mag ik rijden en ik ben er nog nooit geweest
Maar de Mini voelt zich het meest thuis op de Ring, dat gaat voor.
Wat heb ik spijt dat ik niet mijn 1e ingeving heb opgevolgt om naar de Ring te rijden maar (saai) ben gaan sporten......maar ja had zaterdag net 900 km gereden terugkomende van Mayrhofen....
Audi TT 2,0 TFSI, Quattro, Proline, S-line, S-Tronic, Alcantara-leer, Dual Milltek uitlaat 2x 100 mm, 19"x 9J (orginele) RS4-velgen Titaanoptiek, Dunlops Sport Maxx GT 255/35
Xenon koplampen met sproeiers, tankje met elektromotor en slangen zijn er uit.
Gewichtsreductie t.o.v. halogeen lampen is daarmee op 3 kg gekomen.
Slechte nieuws is dat de kunststof motorkap, achterklep en deuren Engeland niet uit zijn gekomen omdat het volgens DHL om 'verboden' onderdelen zou gaan. Heel vreemd want dat is het natuulijk niet, misschien heeft de verzender een foute omschrijving aan de onderdelen gegeven. De spullen zijn weer terug bij de verzender en deze week worden ze opnieuw verzonden met een andere omschijving en andere vervoerder. Nog 4 weken totdat de Ring weer open gaat i.v.m. asfaltwerkzaamheden dus hopen dat motorkap en achterklep voor die tijd lukt. Motorkap gaat dan voor.
Verder dit filmpje van zondag 13 feb., eerste rondje van de Blauwe dit jaar op de Ring.
Op 2:36 zit ik die groene GT3 in zijn nek met daarachter weer de 4 Duitse Mini's.