Ons MINI-park. JCW is verkocht.... p.396

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

15 feb 2011, 21:00

mushrop schreef: Dus het imago kan me niet zoveel schelen. Ik maak me niet zo heel druk wat een ander van mn auto vind, vind het vooral belangrijk wat ik er zelf van vind. Maar er rijdt idd een hoop fout volk in e46's, daar heb je absoluut gelijk in. (net als in VW's, maar ook daar zijn er hier een hoop enthousiastelingen voor :wink: )
aller eerst, hier rijdt ook een hoop ''fout'' (al vind ik dat mensen in hokjes duwen waar ze niet altijd in horen) in echte E46 M3's, ook in het nieuwe model :lol:

Maar je hebt helemaal gelijk in wat je hier zegt Rob, precies wat men ook hier zij bij de aanschaf van mijn E36 maar daar moet je niet naar kijken. Een auto koop je voor jezelf en niet om wat anderen ervan vinden. Lekker doen wat je zelf vind zeg ik altijd maar.

BigD
the F56 story of Brenda
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 feb 2011, 22:05

M6 met 800 PK:

Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 feb 2011, 22:06

die had ik al s gezien ja, ergens rest hij toch ook n gt3 RS eruit… lol
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 feb 2011, 22:09

JunkyXL schreef:die had ik al s gezien ja, ergens rest hij toch ook n gt3 RS eruit… lol
Klopt Jelle :)
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 feb 2011, 22:40

mushrop schreef:Rosalie wil zelf liever de JCW. :wink:

Maar ik ben erg blij met jullie meningen en input hoor. Beetje discussie enzo is juist goed. Ik kijk natuurlijk door een roze bril. :wink:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1

en dan CSL wielen eronder.... 8)
Schitterende auto, maar geen handbak :(
Afbeelding
thavipah
Mod virus alert!
Mod virus alert!

15 feb 2011, 23:18

mushrop schreef:Rosalie wil zelf liever de JCW. :wink:

Maar ik ben erg blij met jullie meningen en input hoor. Beetje discussie enzo is juist goed. Ik kijk natuurlijk door een roze bril. :wink:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1

en dan CSL wielen eronder.... 8)
Ik ken het probleem. Ik heb een week in een nieuwe 520D gereden toen de X5 voor wat zaken bij de dealer stond (een kapot rear entertainment systeem). Na die week had ik ineens mijn zinnen gezet op een nieuwe 520D Touring. De 4 cilinder diesel en 8-bak automaat zijn echt de beste combinatie die ik ooit in een auto heb gereden. Dus wat in Dennis zijn kop zit, zit niet in zijn kont en de zoektocht is begonnen.

Gelukkig heb ik een zeer verstandige vrouw :mrgreen: die dit keer ingreep. Voorlopig heb ik moeten beloven dat we nog een halfjaar doorrijden in de X5 zodat we daar nog mee op vakantie gaan. De emotie van een nieuwe BMW had een beetje de overhand genomen en dan ga je zaken recht praten die krom zijn :s

Neemt niet weg dat ik nog iedere dag op mobile.de zit te kijken naar de diverse uitvoeringen die te koop staan in Duitsland om ideeen op te doen >) >) >)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 feb 2011, 14:55

Ik was toch wel erg benieuwd geworden naar de Foamlans en of het echt zo goed zou werken, dus tadaa:

Afbeelding

vandaag/morgen/van het weekend maar eens proberen! Keep you guys posted!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Adriaan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 feb 2011, 14:58

:lol: Mooi man!
Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 feb 2011, 15:00

:lol: ben benieuwd...

BTW, van wanneer is die autovisie?? :lol: je heb toch niet de 55 jaar editie nog ingepakt liggen hea?? :lol:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 feb 2011, 15:02

ja, ik dacht ik probeer het gewoon, dan kan ik ook een oordeel vellen. Da's wel zo eerlijk. Voor die paar tientjes. :wink: En als het echt zo goed werkt als dat de leverancier zegt, dan lijkt het me een ideaal ding om elke week je auto even snel mee schoon te maken. Ben nu toch elke keer een uurtje bezig per auto, en dan doe ik het even snel. Dus als die tijd teruggebracht kan worden naar +/- 15 minuten, dan teken ik ervoor!

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 feb 2011, 15:05

@Mark: die Autovisie kwam tegelijkertijd met de Foamlans. 55 jaar editie ligt inmiddels alweer in het ronde archief.... :lol:

Afbeelding
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

17 feb 2011, 15:14

als je aan de gang gaat, doe ff een belletje, zet ik de mijne ernaast :mrgreen:

dat kost me niet de hele dag dan :P

dan mag Mark een andere keer m'n auto poetsen :mrgreen: >)
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 feb 2011, 15:17

Het is de bedoeling dat ik sneller klaar ben. Als ik straks iedereen z'n MINI kan gaan doen duurt het alleen maar langer! :mrgreen: Maar ik zal je een belletje geven vriend, maar alleen omdat je wel aardig bent. En me geholpen hebt met verhuizen. en omdat je die interieurdelen hebt opgehaald. En mn platen en miniparkingonly bord.....

Jeetje, je hebt al best een hoop voor me gedaan...

Na ja, dan zal ik dat wel verdient hebben denk ik.. :mrgreen:

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 feb 2011, 15:22

mushrop schreef:@Mark: die Autovisie kwam tegelijkertijd met de Foamlans. 55 jaar editie ligt inmiddels alweer in het ronde archief.... :lol:
:lol: hahah oke dan :D

@ willem, klinkt dan ook als de ideale oplossing voor jou... :lol: :mrgreen: maar me aanbod staat nog steeds open ;)
Ook voor rob trouwens :P
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

17 feb 2011, 15:29

@ Rob, als het nou niet werkt, dan bellen we direct Mark op of hij ff komt poetsen :mrgreen: :mrgreen:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”