Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht

http://link.marktplaats.nl/419377661
Weet niet of t op een mini pastBerthil schreef:Als er echt wat kapot gaat dan wil ik er een betere compressor op hebben.
Een Rotrex of Eaton M65 tezamen met een elektrische waterpomp. En een lichtere krukas met aluminium zuigers. Ik ben nu al aan het sparen

http://link.marktplaats.nl/419377661
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
In Duitsland is er iemand met een M65. Die komt wel boven de 300 pk maar die heeft ook zeer veel andere modificaties en de ombouw is niet makkelijk. Een rotrex lijkt dan inderdaad een betere optie.
Ik ga niet naar Zandvoort, druk genoeg met ombouwen van de motorkap wat goed uitkomt want de Ring is tot eind maart dicht i.v.m. asfaltwerkzaamheden. Assen wil ik proberen wel te komen.
Ik ga niet naar Zandvoort, druk genoeg met ombouwen van de motorkap wat goed uitkomt want de Ring is tot eind maart dicht i.v.m. asfaltwerkzaamheden. Assen wil ik proberen wel te komen.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Over de pasvorm weet ik nog niks maar de delen zijn al gebruikt op andere Mini's in Engeland dus die zou goed moeten zijn. Het gaat wel behoorlijk wat werk zijn om ze helemaal glad te krijgen en alle gaten voor koplampen e.d. moeten nog geboord worden. De schroefpunten voor ophanging en drukcilinders zitten er al in maar die zijn minder diep. De spulen zijn zeer stevig en zullen niet gaan flapperen bij 200+ km/h maar daardoor is de gewichtsreductie ook wat minder.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Deze motorkap gaat het helaas niet worden.
Wel heel spijtig aangezien de jongens hem helemaal uit Engeland hebben gebracht.
Hij is aan beide zijkanten behoorlijk te smal en de beugels zitten beide compleet verkeerd, die vallen gewoon helemaal naast de sloten. Even de kap bijbuigen gaat niet met fiberglas en de beugels verplaatsen gaat ook niet. Men heeft wel direct gereageerd en gaat een oplossing zoeken maar ik ben geneigd mijn geld terug te vragen en dan maar wat meer uit te geven en een Seibon carbon motorkap te kopen. Dat word dus de oude motorkap weer terug zetten. Gewichtsvoordeel was trouwens 6 kg. Dat lijkt niet veel totdat je het verschil merkt als je ze naar zolder moet dragen

Wel heel spijtig aangezien de jongens hem helemaal uit Engeland hebben gebracht.
Hij is aan beide zijkanten behoorlijk te smal en de beugels zitten beide compleet verkeerd, die vallen gewoon helemaal naast de sloten. Even de kap bijbuigen gaat niet met fiberglas en de beugels verplaatsen gaat ook niet. Men heeft wel direct gereageerd en gaat een oplossing zoeken maar ik ben geneigd mijn geld terug te vragen en dan maar wat meer uit te geven en een Seibon carbon motorkap te kopen. Dat word dus de oude motorkap weer terug zetten. Gewichtsvoordeel was trouwens 6 kg. Dat lijkt niet veel totdat je het verschil merkt als je ze naar zolder moet dragen

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zijn er twee die ze ook hebben maar ik proef een beetje dat ze voor hun klaarliggen en dat ze zelf nog niet eens goed gepast hebben. Men heeft wel andere versies gepast maar zonder binnenwerk en beugels. En juist het binnenwerk heeft de zijkanten naar binnen getrokken en de beugels zitten verkeerd.
- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!
Bericht
ah oke,
wel beetje stom maarja,
hopen dat de achterklep WEL past!
Berthil schreef:Er zijn er twee die ze ook hebben maar ik proef een beetje dat ze voor hun klaarliggen en dat ze zelf nog niet eens goed gepast hebben. Men heeft wel andere versies gepast maar zonder binnenwerk en beugels. En juist het binnenwerk heeft de zijkanten naar binnen getrokken en de beugels zitten verkeerd.
ah oke,
wel beetje stom maarja,
hopen dat de achterklep WEL past!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors