Het gaat er goed uitzien Jorge.
Heb je de adaptor ook besteld of ga je die bij Beek halen?
Wanneer je de 2de meter plaatst moet je deze electrisch niet meer aansluiten!
Er zit namelijk een kabeltje bij waardoor je beide meters met elkaar verbind.
Vandaag lekker weertje dus snel enkele foto's gemaakt van een vuile Clubman. Wordt morgen gewassen .
Het was weeral een tijdje geleden, verwacht nu niet een super locatie want dat is het niet.
Volgende week zaterdag wordt de Clubman een hele dag verwent met poetsen, poetsen poetsen,....en dan als ik een locatie vind nog wat foto's.
Zoals eerder gezegd de mini vorige week eens grondig aangepakt.
Eerst begonnen met afwassen van de vuile Mini volgens het 2 emmer systeem,was pas een week geleden!
Daarna het schoonmaken van de banden met Poorboy's APC + het reiningen van het kunstof exterieur.
Alle plastiek delen, roosters, rubbers, enz....
Kleien! Ja ik weet het, er staat een lakverzegeling op maar ik moet tot mijn grote verbazing vaststellen dat er niet veel meer van die verzegeling te zien is.
Ik denk dat het beste er af is.
Moet er wel aan toevoegen dat er bijna geen vuil af kwam met te kleien, dus de verzegeling heeft goed haar werk gedaan.
Klei was van Gloss-It (Green Clay Bar) + Poorboy's Spray & Wipe als glijmiddel voor de klei.
Daarna hebben we de lak gepolijst met Menzerna 2500 voor al het Pepperwhite en voor al de zwarte lakdelen hebben we Menzerna 3000 gebruikt. Dan hebben we de auto volledig behandeld met White Diamond Glaze van Poorboy's.
Alle rubbers en plastieken onderdelen zijn gevoed met Poorboy's Trim Restorer.
Als laatste stap de wax: Dodo Juice Light Fantastic Wax.
Het resulutaat.
Alleen jammer van het slechte weer. Ik heb de banden niet meer kunnen inwrijven met Blackfire Long Lasting Gel.
Ook wil ik een dankwoord geven aan Wax-It voor de technische ondersteuning en Autokuur.be voor gebruik van de locatie en materiaal. Thanks mannen.