Ik duim met je mee hoor!
Uhm...Wist Renova nog iets te vertellen over LSD toevallig?
CooperS-indiblue wordt CooperS-lightningblue
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sorry hoor maar ik vind dit wel heel lullig
Hoe kan je nu een MINI in bestelling hebben staan en 'm dan niet in die kleur krijgen? Ik zou zwaar teleurgesteld zijn!
Dus! hoop houden en we gaan zeker voor je duimen!!!!

Hoe kan je nu een MINI in bestelling hebben staan en 'm dan niet in die kleur krijgen? Ik zou zwaar teleurgesteld zijn!
Dus! hoop houden en we gaan zeker voor je duimen!!!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Hey Kaj, was echt wel balen ja vanmiddag, maar ik duim met je mee, want wil er wel 2 hebben staan 9 februari 
@turbootje: op mini2.com stond een bericht dat het uitstel tot maart voor LSD alleen voor de UK was

@turbootje: op mini2.com stond een bericht dat het uitstel tot maart voor LSD alleen voor de UK was

R56 Still fun but easier to live with
- Gebo
- Mod virus alert!
Bericht
Niet te geloven zeg!...wie verzorgt daar de inkoop van verf...
Je zou bijna zelf hier de kleur laten maken en er in een potje naartoe brengen..
Maar alle gekheid op een stokje; daar ben je lekker mee... voorlopig maar van het positieve uitgaan, en gewoon lekker je auto ophalen in februari!!!!...eindelijk!!!!

Je zou bijna zelf hier de kleur laten maken en er in een potje naartoe brengen..

Maar alle gekheid op een stokje; daar ben je lekker mee... voorlopig maar van het positieve uitgaan, en gewoon lekker je auto ophalen in februari!!!!...eindelijk!!!!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Echt geweldig zo'n steun van iedereen zo snel! Nou maar hopen dat het bericht begin Januari een goed bericht is. Met al dat duimen van iedereen moet dat toch goed komen lijkt me!? Thanks iedereen!
@Arjan:
Ja ik vind het een vaag verhaal over dat de lak op is. Ik ben dan heel benieuwd wat er zo speciaal aan is dat ze het niet kunnen maken. Maar er zal vast een goed verhaal achter zitten vermoed ik. Het komt uiteindelijk wel goed! Nou maar hopen dat het goed komt voor de 9e Februari!
@Gebo:
Ik zei ook al tegen ze "Hebben ze niet toevallig nog wat Indi Blue over, vind ik ook een waanzinnige kleur namelijk!". Maar helaas was dat niet mogelijk.
Ze kunnen er niks aan doen, op is op, toch? En als de leverancier het niet kan leveren of niet kan aangeven wanneer het dan wel kan, dan word het gewoon wachten. Wat ik overigens liever niet nog langer doe!
@Arjan:
Ja ik vind het een vaag verhaal over dat de lak op is. Ik ben dan heel benieuwd wat er zo speciaal aan is dat ze het niet kunnen maken. Maar er zal vast een goed verhaal achter zitten vermoed ik. Het komt uiteindelijk wel goed! Nou maar hopen dat het goed komt voor de 9e Februari!

@Gebo:
Ik zei ook al tegen ze "Hebben ze niet toevallig nog wat Indi Blue over, vind ik ook een waanzinnige kleur namelijk!". Maar helaas was dat niet mogelijk.
Ze kunnen er niks aan doen, op is op, toch? En als de leverancier het niet kan leveren of niet kan aangeven wanneer het dan wel kan, dan word het gewoon wachten. Wat ik overigens liever niet nog langer doe!

- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
kunnen ze hem niet in blanke lak leveren, ik ken wel een kerel met een spuiterij
maar zonder grappen, ik vind het echt balen voor je en het lijkt me heel klote om nog langer zonder MINI te moeten, helemaal deze die helemaal naar je wens is...hoe kan nou weer de kleur op zijn? kunnen ze dat niet voorzien dat het op raakt en dan nieuwe bijbestellen?? Vind het maar vreemd. Het is geen schaars natuurproduct ofzo...
ik zal in ieder geval voor je duimen! ben erg benieuwd naar je MINI!

maar zonder grappen, ik vind het echt balen voor je en het lijkt me heel klote om nog langer zonder MINI te moeten, helemaal deze die helemaal naar je wens is...hoe kan nou weer de kleur op zijn? kunnen ze dat niet voorzien dat het op raakt en dan nieuwe bijbestellen?? Vind het maar vreemd. Het is geen schaars natuurproduct ofzo...
ik zal in ieder geval voor je duimen! ben erg benieuwd naar je MINI!
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Ik zal hard voor je duimen dat je in februari je mini kan ophalen in het lightning blue!
(up-date: één duim is inmiddels plat van het duimen...)

Verf op??

Ik zal hard voor je duimen dat je in februari je mini kan ophalen in het lightning blue!

(up-date: één duim is inmiddels plat van het duimen...)

Bericht
Vandaag ff bij Breeman geweest om ff een stukkie te knallen met een R56 MCS. Daarna ff bijgeklets met Vincent. Er zijn inderdaad een aantal problemen met leveringen van het volgende:
- kleur Lightning Blue & Nightfire Red
- optie opbergpakket
De levermaand Maart is al aan kopers doorgegeven...
Uitstel m.b.t. LSD is niet bekend bij importeur/dealer.
Sterkte met wachten, het zal het echt waard zijn!!!
- optie opbergpakket

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
En hoe was de proefrit??LUV2XLR8 schreef:Vandaag ff bij Breeman geweest om ff een stukkie te knallen met een R56 MCS. Daarna ff bijgeklets met Vincent. Er zijn inderdaad een aantal problemen met leveringen van het volgende:
- optie opbergpakket

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens Renova zou het op z'n vroegst April zijn dat hij geproduceerd kon worden, dat was aan het telefoontje verteld wat Tim in mijn bijzijn pleegde en Mei zou de eerstmogelijke rijmogelijkheid zijn.
Maar goed voor we zover zijn eerst maar eens afwachten wat er in Januari gemeld word!
Ik hoop status: PRODUCTIE!
Maar goed voor we zover zijn eerst maar eens afwachten wat er in Januari gemeld word!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
@FunkyRat:
Thanks! Hoop dat het er in het echie ook zo goed uitziet!
@Blont-007:
Nee nog helemaal niks
Anders waren jullie uiteraard een van de eerste die het te horen zouden krijgen!! 
Thanks! Hoop dat het er in het echie ook zo goed uitziet!
@Blont-007:
Nee nog helemaal niks

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Jeetje balen zeg, ik duim mee hoor Kaj.
Raar verhaal
Raar verhaal

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Onze sponsors