Wij houden het voor deze keer voor gezien.
Volgende keer zijn we er wel bij.
Voor die gene die wel gaan veel plezier!
P5ycHo (neemt iets voor coendek mee dus die zal er ook wel zijn)
mini cabrio (ovb)
mushrop (ovb)
wall-e (neemt zijn camera mee, om er nog meer bij te krijgen, en mooie foto's te maken )
bezwi
Vrijdag 09-12-2011: Foodstrip Amsterdam 2011
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha. Wou nog ritje gp doen chineesmini cabrio schreef:Sorry guys...![]()
T is onwijs druk op mn werk... ik ben er niet....
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou waar zijn ze Wwall-e schreef:moet eerst even wat monteren.....18"![]()
als ze erop zitten kom ik ze graag ff showen

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht
zitten er nu pas onder
slotbouten (wielsloten) van de oude zaten muur en muur vast, kwam nog bij dat de enige speciale sleutel gaar was....daar sta je dan met je glimmende velgen, krijg je die boutjes niet eens los...
Met de boormachine (momentstop) ging het ook niet, dus toen maar het handvat van de sleutel verlengt en toen kwamen ze los.
staan echt retegaaf, foto's komen snel

slotbouten (wielsloten) van de oude zaten muur en muur vast, kwam nog bij dat de enige speciale sleutel gaar was....daar sta je dan met je glimmende velgen, krijg je die boutjes niet eens los...
Met de boormachine (momentstop) ging het ook niet, dus toen maar het handvat van de sleutel verlengt en toen kwamen ze los.

staan echt retegaaf, foto's komen snel

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
..............IK weet het echt niet
walter met ze nieuwe velgen?????P5ycH0 schreef:Weten we al wie er weg reed toen we naar de auto's terug liepen?

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht

was echt een ongelovelijke (*****) avond gisteren, kreeg bij een klant panne met die bus
ding reageerde niet meer op t gaspedaal...
dus toen ik eenmaal terug gekropen was (was gelukkig maar n klein stukkie) een andere auto mee gekregen, staan daar 2 BMW's waar ik dan uit kan kiezen, maar die stonden allemaal dubbel geparkeerd door een Corsa van collega
moest ik daarmee naar schiphol toe, MAN wat is dat een ongelovelijk slechte auto zeg... 
dat ding heeft de wegligging van een natte dweil, totaal gevoelloos stuur, een motor van een grasmaaier, met daaraan een automaat waarvan ik zeker ben dat een 5 jarig kind nog beter kan schakelen....
niks mis met een opel corsa trouwens, maar deze combinatie is echt KILLING.... 
maargoed, t eten is wel op zn plekkie gekomen...
dat moet dan maar een andere keer...franklyn85 schreef:Haha. Wou nog ritje gp doen chineesmini cabrio schreef:Sorry guys...![]()

was echt een ongelovelijke (*****) avond gisteren, kreeg bij een klant panne met die bus

dat ding heeft de wegligging van een natte dweil, totaal gevoelloos stuur, een motor van een grasmaaier, met daaraan een automaat waarvan ik zeker ben dat een 5 jarig kind nog beter kan schakelen....

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik denk je komt ook lekker een bakkie chinees bij ons brengen
He mark je had wel pech dus gisterenmini cabrio schreef:dat moet dan maar een andere keer...franklyn85 schreef:Haha. Wou nog ritje gp doen chineesmini cabrio schreef:Sorry guys...![]()
was echt een ongelovelijke (*****) avond gisteren, kreeg bij een klant panne met die busding reageerde niet meer op t gaspedaal...
dus toen ik eenmaal terug gekropen was (was gelukkig maar n klein stukkie) een andere auto mee gekregen, staan daar 2 BMW's waar ik dan uit kan kiezen, maar die stonden allemaal dubbel geparkeerd door een Corsa van collega
moest ik daarmee naar schiphol toe, MAN wat is dat een ongelovelijk slechte auto zeg...
dat ding heeft de wegligging van een natte dweil, totaal gevoelloos stuur, een motor van een grasmaaier, met daaraan een automaat waarvan ik zeker ben dat een 5 jarig kind nog beter kan schakelen....niks mis met een opel corsa trouwens, maar deze combinatie is echt KILLING....

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik heb al eens wat mee genomen uit mn werk naar de FS, maar voor t lekkere is dat toch net ff wat TE lang... 
We kunnen ook volgende FS meeting verplaatsen naar een chinees avondje in mn restaurant??
ik kan wel een grote tafel reserveren hoor...

We kunnen ook volgende FS meeting verplaatsen naar een chinees avondje in mn restaurant??

Onze sponsors