S-line sideskirts (pag16)
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mooie auto en veel plezier ermee!
Is toch niet zo gek; immers maak je meer kilometers in de auto dan buiten de auto!mso schreef:Jij koopt een auto op het interieur
Mooie auto en veel plezier ermee!
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Dank je ! Ik wist niet jij ook audi's verkocht maar als de volgende auto weer een audi wordt weet ik nu waar ik hem ga bestellen !peter schreef:Precies wat ik hoopte!
Wit met het zwarte panorama dak is vet!
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
We hebben hem nu een dag of 10 en hij bevalt prima. Ik heb nu eindelijk de tijd om een paar fotootjes te maken.

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
inderdaad een hele strakke bak MArcel & karin, leuk opritje ook 

Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
zal heel blij zijn als mijn pa zn volgende leasebak er over een jaar ook zo uit gaat zien
X2Ivo schreef:Wat een plaatje zeg!Kleur en velgen zijn zeer geslaagd!
![]()
Veel plezier ermee!

zal heel blij zijn als mijn pa zn volgende leasebak er over een jaar ook zo uit gaat zien

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
@ allen: bedankt voor de complimenten, ben zelf ook erg blij met de auto !
@Floris:
Dat is de oprit van m'n ouders, heerlijk stil hier, is echte een ideaal plekje om uit te rusten. Jammer dat het zwembadwater nog maar 21 graden is, gelukkig kunnen we bij kenissen zwemmen in een overdekt zwembad, daar is het tegen de 30 graden.
@Floris:
Dat is de oprit van m'n ouders, heerlijk stil hier, is echte een ideaal plekje om uit te rusten. Jammer dat het zwembadwater nog maar 21 graden is, gelukkig kunnen we bij kenissen zwemmen in een overdekt zwembad, daar is het tegen de 30 graden.
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
He Marcel,
Maak ons effies gek met die achtergrond zeg.
Kon je niet gewoon een paar foto's in Nederland maken.
Maar het is echt een mooie audi.
Heel snel maar eens in het echt bekijken
Annet
Maak ons effies gek met die achtergrond zeg.
Kon je niet gewoon een paar foto's in Nederland maken.

Maar het is echt een mooie audi.
Heel snel maar eens in het echt bekijken

Annet

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Prachtwagen!!!
Helemaal goed uitgevoerd! Details zijn ook cool, wit/grijze sticksels passend bij het exterieur! Dikke wielen! 
Ga je nog mods toevoegen? Chrome mistlampringen? S4 grille, S-skirts achterbumper met dubbele pijp? D'r is altijd wel wat he
PS; Zie ik dat goed??
heb je nu ''schade''? hoekje uit je achterlicht? Of is dat lichtinval? Hope so...

Ga je nog mods toevoegen? Chrome mistlampringen? S4 grille, S-skirts achterbumper met dubbele pijp? D'r is altijd wel wat he

PS; Zie ik dat goed??

Onze sponsors