Ik heb op pagina 1 maar even een dynamisch overizchtje gemaakt met de mods die ik niet zou kopen
Kan ik er af en toe naar kijken als t weer eens in mn zak brand, mss houdt ik me dan in
- 18" GP imi velgen en banden
- JCW Alcantara stuur
- R56 JCW BBK
- Radio bekabeling voor aftermarket radio
- SpeedyMod zwarte kenteken sticker
- Zwarte kapjes voor DL's
- NewMINIclub raam sticker
- PlayMINI catback on order
- Eibach coilovers on order
- 3000K xenon (geel) on order
- Halo sidemarkers on order
- Orciari air intakes on order
- Spacers on order
- Zwarte bumper inserts voor aero bumper on order
- R-dash LED kenteken verlichting on order
- Lamin X voor mistpitten on order
Want list
- Beek Software (na garantie)
- 15% pully...twijfel
- Grotere IC
- JCW Recaro's
- Rota Drift style 18" velgen
- Antenne piemel
- Dl's verwijderen of niet...twijfel
Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 25 mei 2011, 15:03, 3 keer totaal gewijzigd.
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
WimS schreef:Lekker schoon hoor en wat een heerlijke foto's van een heerlijke r53
Copy that!
Heerlijk frisse wagen Peter, aan de buitenkant niet teveel meer aan doen! Wellicht de achterlichten vervangen door pre-facelifts met wit bolletje? zou wel gaaf staan denk ik.. en het interieur mag ge-carboniseerd worden
@Door...wil eigenlijk de brons kant op, maar Fabian heeft het idee al gepikt haha...
DL.s zijn echt een twijfel...liefst wil ik ze eraf, maar met zwart kapje staat t toch wel ok...ff nadenken nog
@Speedy...ik zal idd eens voor zo'n ding kijken...
@Sjaak...ja, ben al op zoek naar een JCW carbon dash..zie helaas alleen maar de 5 delige sets
Achterlichten vindt ik juist wel mooi, zo (bijan) geheel rood..alleen dat chroom
@All...thanx!
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go