doe nog ff meer plaatjes van je vriendin want vind het nog steeds een moeilijke keuze

Waarom niet? De R105's waren al leverbaar ruim voordat de R56 in de showroom stond.peter schreef:Die 105's horen simpelweg niet onder een 1e gen MINI.
speedy schreef:in mijn auto heb gespot
doe nog ff meer plaatjes van je vriendin want vind het nog steeds een moeilijke keuze
Thnx Marcel, maar daar zie ik dat je alleen van 17.30 - 19.00 uur vrij kunt rijden?Marcel Always Open schreef:Adriaan, stefan heeft eerder een topic geopend met alle relevante websites over de ring. Daar kun je ook de link naar de agenda van "touristenfahrt" vinden.
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=20934
Staan wel in de JCW brochure hoor die ik thuis heb liggenpeter schreef:Die 105's horen simpelweg niet onder een 1e gen MINI.
De R95's staan veel beter qua model en doordat ze 1 kleur zijn (en ook lichter van kleur) ogen ze veel dikker!
Denk van nietspeedy schreef:Kan het kloppen dat ik jou vriendin in de auto heb gespot in Deventer een week geleden ofzo?
uhh ik vind ze beiden even mooi dus kan gewoon niet kiezen
hmm oké.... Vind ze toch niet vloeiend genoeg qua model. De vloeinde, rondere, lijnen van de auto komen niet echt terug in de velgen. IMHOAdriaan schreef:Staan wel in de JCW brochure hoor die ik thuis heb liggenpeter schreef:Die 105's horen simpelweg niet onder een 1e gen MINI.
De R95's staan veel beter qua model en doordat ze 1 kleur zijn (en ook lichter van kleur) ogen ze veel dikker!![]()
Er waren voor de JCW 3 velgtypes beschikbaar: R95, R105 zwart en R105 gepolijst
Heb je goede aftermarket tips?mushrop schreef:Ik vind de R95's wel cool, maar dan wel in het wit. Als je ze zo laat dan vind ik de R105's vele malen mooier.
Dus of witte R95's of gewoon deze R105's houden.
Of zoals Fred ook al zei iets aftermarkets, maar dat wil je niet geloof ik toch?
Onze sponsors