ja helaas dan pas. Maar ze gaan hem vrijdag of zaterdag ophalen (ik ga hem misschien wel zelf ophalen ) en dan moeten er 2 wielen gerepareerd worden, hij krijgt een 70dkm beurt en hij wordt natuurlijk nog helemaal klaar gemaakt voor aflevering. Ik heb liever dat ze daar de tijd voor nemen, dan dat het een haastjob wordt.
Het is nog even afzien, maar het is het 100% waard.
Oh ja, vanmiddag gelijk een zwarte Performance grill besteld, dus die zit er bij aflevering ook op.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Ha Rob, wat een dikke fiets zeg! Ik heb zelf twee jaar een BMW 116i gehad, motorisch misschien niets vergeleken met deze, maar het was een heerlijke auto!
Veel veilige kilometers gewenst!
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
er komen zo wel steeds meer Sydroom's hier binnen op de club...
vind deze persoonlijk toch wel leuker als het Coendek-syndroom...
Rob, je doet toch wel je best om die lekkere beamer ff te komen showen hea op de FS de 17e?? of anders ben je overdag ook welkom bij mij thuis, in goed gezelschap van Willem, Franklyn en Thomas voor wat te drinken en goed ge-ouwehoer...