Behoorlijk ongerust, koppeling ingetrapt piept mijn autootje

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
IniMINImanimo
One wheel wonder
One wheel wonder

31 mei 2011, 22:03

Ben schreef:Nou dat klopt niet want als je weg rijd moet je je koppeling helemaal in trappen en andere versnellingen trap je automatisch wel ver in maar meestal niet helemaal.
Dus laat het eerst ontluchten voor je een bak laat vervangen desnoods bij een andere garage.
Of rij van de week even bij mij langs kijken kost niets en bespaart mogelijk veel geld.
Wat mij ook nog te binnen schiet zit de koppelingsplaat wel goed gemonteerd.
Als een bak goed schakelt of bijna dan schakelt hij altijd beter als de koppeling is vervangen.
Gr Ben
Waar kan ik jou vinden? :wink:
Sorry heren, het blijft toch een vrouwenauto!
IniMINImanimo
One wheel wonder
One wheel wonder

31 mei 2011, 22:07

Ik heb er echt geen lekker gevoel bij.
Gister Mini-dealer in Breda gebeld. Hij kwam met hetzelfde antwoord als jullie: niet goed ontlucht.
Dus, minietje weer terug gebracht naar mijn garage. Hij blijft maar ontkennen dat het iets met de ontluchting heeft te maken, 'want dan moet ie het in elke versnelling doen'.
Vandaag heeft hij 'iets' afgesteld, terwijl zijn eerste reactie was: er valt bij de mini niks af te stellen.
Hij schakelt nu wel, af en toe nog moeizaam in z'n 1 en 2, maar het gaat nu zooooooooooooo superstroef!!!
Ik zit er echt aan te denken om langs de mini-dealer te rijden en die er naar te laten kijken! Ben het zo strontbeu! :evil:
Sorry heren, het blijft toch een vrouwenauto!
Ben
4 op een rij!
4 op een rij!

02 jun 2011, 22:36

je hebt een pbtje

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”