Peter's PW R53...new ride..pag 336
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
als je zo'n cheape koopt ga je 'm waarschijnlijk maar 1 keer gebruiken en daarna kun je 'm wegflikkeren.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik zal straks een zoeken naar een echte dremel.
Ik wil gewoon eens leren om wat meer te hobbyen, gewoon voor de fun.
Zie zoveel mensen hier alles zelf doen, en daar ben ik altijd wat jaloers op.
Dus ga het gewoon proberen...
En die achterlichten lijkt me een leuk en redelijk overzichtelijk projectje...
Nu alleen nog ff ergens gebruikte lampies scoren...
Ik wil gewoon eens leren om wat meer te hobbyen, gewoon voor de fun.
Zie zoveel mensen hier alles zelf doen, en daar ben ik altijd wat jaloers op.
Dus ga het gewoon proberen...

En die achterlichten lijkt me een leuk en redelijk overzichtelijk projectje...
Nu alleen nog ff ergens gebruikte lampies scoren...
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Koop een Skil 'dremel'.
Ik heb 3 Dremels versleten, de 5-standenknop gaat steeds kapot.
Steeds binnen de garantie vervangen totdat ik na de derde keer mijn geld terug heb gekregen.
Daarvan meteen een Skil Dremel gekocht en geen spijt gehad.
Traploze toerentalinstelling dus die blijft heel.
De Skil geeft minder wattage dan de Dremel maar is in de praktijk een stuk sterker, verliest minder snel zijn toeren.
Tevens wordt de Skil minder snel warm. De Dremel is wel eens zo heeft geweest dat ik hem niet meer vast kon pakken, dat is met de Skil nog niet gebeurd.
Alle Dremel onderdelen passen er op.
Skil nemen dus.

Ik heb 3 Dremels versleten, de 5-standenknop gaat steeds kapot.
Steeds binnen de garantie vervangen totdat ik na de derde keer mijn geld terug heb gekregen.
Daarvan meteen een Skil Dremel gekocht en geen spijt gehad.
Traploze toerentalinstelling dus die blijft heel.
De Skil geeft minder wattage dan de Dremel maar is in de praktijk een stuk sterker, verliest minder snel zijn toeren.
Tevens wordt de Skil minder snel warm. De Dremel is wel eens zo heeft geweest dat ik hem niet meer vast kon pakken, dat is met de Skil nog niet gebeurd.
Alle Dremel onderdelen passen er op.
Skil nemen dus.

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Nou ben jij natuurlijk niet zo'n intensieve sleutelaar als
Ik, maar goed....
Thanx B!! Ik zal eens op zoek naar dit model
Ik, maar goed....

Thanx B!! Ik zal eens op zoek naar dit model

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb al een paar jaar een goedkope Gamma-dremel-kloon, die ik niet zo vaak gebruik, maar het nog steeds prima doet. Wel met originele Dremel-accessoires erop, die slijpschijfjes van goedkope merken zijn meestal waardeloos.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ben nu onderweg naar huis van mn moeke, daar liggen nog wat mods klaar.
Straks naar Beek om de S ietjes te laten aanpassen, dus mss sleutel ik er een gedeelte wel gelijk op...
..en dan maak ik natuurlijk wat picas...
...die hele lampen handel duurt overigens lang om binnen te komen. Mn xenon ligt al tijdje bij de douane boys
Straks naar Beek om de S ietjes te laten aanpassen, dus mss sleutel ik er een gedeelte wel gelijk op...
..en dan maak ik natuurlijk wat picas...
...die hele lampen handel duurt overigens lang om binnen te komen. Mn xenon ligt al tijdje bij de douane boys

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors