ja waar is willem... die hoort ook bij dit soort volstrekt nuttelose activiteiten...

Nee idd ik werk niet hard..........ga je dood vanmini cabrio schreef:hahah dat ben je niet gewend zeker??franklyn85 schreef:mini cabrio schreef:haha oke vooruit dan maar, ff snel een bakkie en dan aan t werk..haha
nee hoor, word gewoon relaxed werken kerel
ooooo ik begon al te zweten..............
Misschien is wel iets volstrekt nuttigs aan het doen for a changemini cabrio schreef:hahahaaha
ja waar is willem... die hoort ook bij dit soort volstrekt nuttelose activiteiten...
franklyn85 schreef:Misschien is wel iets volstrekt nuttigs aan het doen for a changemini cabrio schreef:hahahaaha
nou lekker he willem van je newmini maten moet je het hebben........mini cabrio schreef:franklyn85 schreef:Misschien is wel iets volstrekt nuttigs aan het doen for a changemini cabrio schreef:hahahaaha
Geloof ik niet....
![]()
even toevoegen GRS motorsport intercooler.......franklyn85 schreef:Even wat in het verschiet.
Onderweg Olietempratuur meter en druk meter thaks to Coen
Nokkenas schrick wanneer davy ze Newman heeft
Mocal oliekoeler aanvraagje gedaan bij klaas
de adapter zitten 2 imbus boutjes 1 voor de olie temp sensor en een voor de olie druk alleen helaas ,nou ik lees net dat deze adapter niet kan i.v.m de wisselbare filter van de mini........Ralph-cooper schreef:Wow, das een mooie bestelling!
Waarvoor is die adapter?
ik zie dat ik een leuke avond heb gemistfranklyn85 schreef:nou lekker he willem van je newmini maten moet je het hebben........mini cabrio schreef:franklyn85 schreef:
Misschien is wel iets volstrekt nuttigs aan het doen for a change
Geloof ik niet....
![]()
Onze sponsors