Vanmiddag na een heftig ritje gaat opeens dit lampje in m'n teller gaan branden,
[web]http://www.fileden.com/pview.php?fid=13 ... L21788.JPG[/web]
Nu heb ik een duits instructieboekje en daaruit maakte ik op dat het iets met m'n remmen is....
Maar wat het precies betekend en wat ik eraan moet doen (=?).
Iemand?
Wat betekend dit lampje?
- Wint
- Volledig MINI minded!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Inderdaad, aan de remblokjes zit een soort voelertje die dat dan aangeeft.b.h schreef:ik denk remmen indicatie.
waarschijnlijk zijn je remblokken versleten.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Achter zit ook een indicator, dus kan ook achter zijn. De dealer kan het zien wat het is al hij de computer uitleest.
Indicators zitten trouwens maar aan één kant (dacht links maar ben het even kwijt)
Als het de remblokken zijn kan je best nog even rijden en is het niet nodig meteen naar de dealer te vliegen, die lampjes gaan vrij vroeg aan.
Indicators zitten trouwens maar aan één kant (dacht links maar ben het even kwijt)
Als het de remblokken zijn kan je best nog even rijden en is het niet nodig meteen naar de dealer te vliegen, die lampjes gaan vrij vroeg aan.
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
).
Als ze eenmaal een indicatie hebben gegeven is het contact gemaakt en is niet meer te herstellen!
De isolatie van de contacten is dan weg, als ze dan nat worden gaat ook het lampje branden.
Neem dan ook een setje nieuwe mee (links voor/ rechts achter zitten zeWint schreef:Oke dan, bedakt voor de info.
Ik hoop dat volgende week m'n Tarox setje binnen is.
Kunnen ze bij Beek gelijk ff kijken.

Als ze eenmaal een indicatie hebben gegeven is het contact gemaakt en is niet meer te herstellen!
De isolatie van de contacten is dan weg, als ze dan nat worden gaat ook het lampje branden.
- Black Berliner
- 4 op een rij!
Bericht
Klopt allemaal, de voelers zitten linksvoor en rechtsachter.
Ik had ook een melding een paar weken geleden. Er zat bij mij nog ca. 3 mm op je remblokken toen het lampje ging branden. Dus zoals Berthil al zei: je kan je best even blijven rijden.
Ik had ook een melding een paar weken geleden. Er zat bij mij nog ca. 3 mm op je remblokken toen het lampje ging branden. Dus zoals Berthil al zei: je kan je best even blijven rijden.
MINI: SIZE IS DECEPTIVE
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zal ze gelijk bestellen, dank je Werner!werner schreef:Neem dan ook een setje nieuwe mee (links voor/ rechts achter zitten ze).

Save a tree, eat a beaver

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb de dealer gebelt en naar de sensoren gevraagd, ze hadden ze gewoon op voorraad, ik heb ze verteld dat er een ander type remmen onder komt, maar daar reageerde hij niet echt op...
Woensdag breng ik toch m'n auto even weg voor wat puntjes, zal ik het gelijk nog eens vragen.
Woensdag breng ik toch m'n auto even weg voor wat puntjes, zal ik het gelijk nog eens vragen.
Save a tree, eat a beaver

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors