Peter's PW R53...new ride..pag 336
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@Peter..ik heb al een playmini catback, die is net nieuw, dus die ga ik niet zomaar weer vervangen..als de oplossing van Davey werkt, dan zou dat mooi zijn
Stoelen heb ik nog niet laten doen, die knakker die jij had aanbevolen geeft 400-, voor beide stoelen op
Dat vindt ik echt belachelijk veel
Een andere toko reageert niet op mail, dus die moet ik maar eens bellen...ben er beetje lui mee...moet zeggen dat het rood niet niet dermate stoort dat het snel veranderd moet worden

Stoelen heb ik nog niet laten doen, die knakker die jij had aanbevolen geeft 400-, voor beide stoelen op

Een andere toko reageert niet op mail, dus die moet ik maar eens bellen...ben er beetje lui mee...moet zeggen dat het rood niet niet dermate stoort dat het snel veranderd moet worden

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
"Die oplossing van Davy" werkt prima! Ik heb zo'n 3 jaar geleden de pre-cat bij Hans zijn GP eruit staan bikken. Alleen de hoofdcat is nog iets dichter maar dat kan tot zo'n 250PK geen kwaad.GreyCooperS schreef:@Peter..ik heb al een playmini catback, die is net nieuw, dus die ga ik niet zomaar weer vervangen..als de oplossing van Davey werkt, dan zou dat mooi zijn![]()
Stoelen heb ik nog niet laten doen, die knakker die jij had aanbevolen geeft 400-, voor beide stoelen opDat vindt ik echt belachelijk veel
Een andere toko reageert niet op mail, dus die moet ik maar eens bellen...ben er beetje lui mee...moet zeggen dat het rood niet niet dermate stoort dat het snel veranderd moet worden![]()

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Eigenlijk moet ik hier ook niet aan beginnen, want mn geduld is nu al weer bijna op
Maar goed, ik ga mn setje pre facelift lampies naar god helpen. Gereedschap erbij en DIY van de Master himself...
Merk alleen dat mn dremel al bij de minste aanraking stopt...kan dus vrijwel geen enkele druk uitoefenen, alleen zachtjes "aaien"
Batterij is volledig opgeladen..ik heb het zowel in de lage als hoge stand...is dit normaal...anders ben ik echt drie uur bezig met een kitrandje verwijderen

Maar goed, ik ga mn setje pre facelift lampies naar god helpen. Gereedschap erbij en DIY van de Master himself...
Merk alleen dat mn dremel al bij de minste aanraking stopt...kan dus vrijwel geen enkele druk uitoefenen, alleen zachtjes "aaien"
Batterij is volledig opgeladen..ik heb het zowel in de lage als hoge stand...is dit normaal...anders ben ik echt drie uur bezig met een kitrandje verwijderen

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ja, was al gewaarschuwd dat de draadloze niet al te handige keuze is...maar ja, toen had ik m al
En de MBP mocht even op de foto...t dremelen zelf doe ik buiten
Ik heb de boel weer on de oplader geknalt...ff goed opladen en dan nog eens proberen..anders maar even eentje met draad versieren...

En de MBP mocht even op de foto...t dremelen zelf doe ik buiten

Ik heb de boel weer on de oplader geknalt...ff goed opladen en dan nog eens proberen..anders maar even eentje met draad versieren...
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mn dremel ligt inmiddels beneden op straat, na een "val" van 7 hoog...
Iemand nog eentje met draad te koop of te leen?
Iemand nog eentje met draad te koop of te leen?
Onze sponsors