Fre's MCS Clubman: announcement
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat er onderdelen sneller zullen slijten kan ik inkomen... Ligt er ook aan hoe je rijdt, de mini wordt naar gewone rijdersnormen vrij intensief gebruikt en op zich voldoet ie prima. Maar af en toe druk je het gaspedaal in en is de reactie niet zoals je gehoopt had
.
Ik laat het allemaal nog ff bezinken, het staat iig niet hoog op mijn to-do lijstje... En zoals jullie al wel weten ben ik een trage modder
. Het is nooit slecht om wat info op te doen, en wie weet is er nog wel iemand die er wat aan heeft.
Eerst nieuwe uitlaattipjes, daarna alcantara pookzakjes, dan velgen en als steenslag wat te veel aanwezig wordt naar mijn zin dan logo cleanen op de kap en koplampringen spuiten. Voorlopig weet ik wel wat te doen

Ik laat het allemaal nog ff bezinken, het staat iig niet hoog op mijn to-do lijstje... En zoals jullie al wel weten ben ik een trage modder

Eerst nieuwe uitlaattipjes, daarna alcantara pookzakjes, dan velgen en als steenslag wat te veel aanwezig wordt naar mijn zin dan logo cleanen op de kap en koplampringen spuiten. Voorlopig weet ik wel wat te doen

- Neovo
- Be Mini
Bericht
Een dikke 1250€ was ik kwijt
Catcams gaan er trouwens uit
Ga ze te koop plaatsen omdat ik de mini terug standaard ga zetten voor overname
Je mag je 100% veilig stellen met de nokkenassen
Zou zeggen kom ff ritje doen met de mini
Het aanzuig geluid is niet normaal meer met de catcams
Is als een WRC aanzuig geluid
Catcams gaan er trouwens uit
Ga ze te koop plaatsen omdat ik de mini terug standaard ga zetten voor overname
Je mag je 100% veilig stellen met de nokkenassen
Zou zeggen kom ff ritje doen met de mini
Het aanzuig geluid is niet normaal meer met de catcams

Is als een WRC aanzuig geluid
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daarnet es wat uitlaatsierstukskes gaan passen, wat lastig om te zien als em da er gewoon naast houdt... twee uitlaten onder mekaar is namelijk wat een raar zicht, maar goed. Heb er wel al wat een beeld van zo. Straks maar es met ps aan de slag
. Trouwens ook een setje velgen gezien die helemaal mijn gedacht zijn...
Ben weer serieus mijne kop zot aant maken
, heb nog niet eens mijn eerste paycheck en ben al aan het kijken waar ik het aan kwijt kan 

Ben weer serieus mijne kop zot aant maken

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors