Kan iemand mij vertellen wat die soundkit precies inhoud.
Dus wat wordt er dan aan je MINI gedaan en wat komt erop??
Soundkit
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Alleen met een Milltek uitlaat kom je ook al een heel eind. Het Milltek spruitstuk maakt het geluid wel iets luider en iets lager, maar de uitlaat zelf doet dus ook al veel. Het mooie van de uitlaat is dat je er binnenin weinig van hoort. Je moet er dus alleen geen MTH spruitstuk bij nemen want dan wordt het te luid. 
Hier misschien al een bekend filmpje van standaard katalysator en Milltek
[video width=480 height=340]http://www.r53.nl/milltek/milltek.wmv[/video]

Hier misschien al een bekend filmpje van standaard katalysator en Milltek

[video width=480 height=340]http://www.r53.nl/milltek/milltek.wmv[/video]
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat zijn tenminste mooie geluiden die de pijp van Berthil produceert.
In Tilburg rijden erg veel sjonnies rond met zo'n blaaspijp aan de achterzijde die het formaatje heeft waar een F-16 nog jaloers van wordt en maar gas geven in 't centrum... Stoer hoor!
Wat denken die gasten, dat men op straat hun nu op een hoger niveau tillen?
Het mmoiste is vaak aan die uilaten dat ze een hoop geluid gaven, maar juist vermogensverlies.
Wil je juist vermogenswinst, dan zou ik voor een goede sportuitlaat gaan (zoals Milltek van Berthil of Supersprint en er zijn nog meer goede merken.).
Nu nogmaals het filmpje van Berthil aanzetten! Wat een mooi geluid!
In Tilburg rijden erg veel sjonnies rond met zo'n blaaspijp aan de achterzijde die het formaatje heeft waar een F-16 nog jaloers van wordt en maar gas geven in 't centrum... Stoer hoor!

Wat denken die gasten, dat men op straat hun nu op een hoger niveau tillen?
Het mmoiste is vaak aan die uilaten dat ze een hoop geluid gaven, maar juist vermogensverlies.
Wil je juist vermogenswinst, dan zou ik voor een goede sportuitlaat gaan (zoals Milltek van Berthil of Supersprint en er zijn nog meer goede merken.).
Nu nogmaals het filmpje van Berthil aanzetten! Wat een mooi geluid!
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wij hebben onze MINI ook voorzien van een soort soundkit
Heb je wel kunnen horen vorige week bij het wegrijden bij de Renova denk ik 
We hebben een MTH spruitstuk aan de Works uitlaat gehangen en dat geeft een super geluid.. en daar weet Hans ook alles van

We hebben een MTH spruitstuk aan de Works uitlaat gehangen en dat geeft een super geluid.. en daar weet Hans ook alles van

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Uitlaat is te koop bij van der Velden. Nette service en kostenloos opgestuurd gekregen en betaling achteraf.
Niet meteen akkoord gaan met de prijs maar zeggen dat mensen van de NewMINIclub een betere prijs hebben gekregen
Niet meteen akkoord gaan met de prijs maar zeggen dat mensen van de NewMINIclub een betere prijs hebben gekregen

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zou het kunnen dat de GP andere/mindere geluidsisolatie heeft dan de andere MINI's waardoor je alles beter hoort? Om zo gewicht te reduceren.Hans schreef:@fastbunny, heb jullie al extra isolatie aangebracht? Of ben ik weer de enige zeikerd daarin..
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors