Adrenalin Junkie's COOPER "S" - FOR SALE
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ook het gevoel alsof mijn MINI beter rijdt als hij zo schoon is...
Geen idee why..
Me too!!speedy schreef:Ik houd van silky smooth

Ik heb ook het gevoel alsof mijn MINI beter rijdt als hij zo schoon is...
Geen idee why..
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het zijn btw "merk" spacers met naaf, dus hebben een goede passing.
En als ik nou eens die velg en spacer eraf haal en weer erop zet, zou dat kunnen helpen?peter schreef:Heb je spacers AJ?
Misschien je wielen eraf gehad?
Bij mij kwam dat geluid doordat de spacers niet helemaal vlak tegen de naaf lagen door een opstaand randje aan de binnenkant van de spacer.

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht

Welk merk?
Hoe werkt het, enkel op de stukjes boomhars doen, of de hele auto?
Thnxspeedy schreef:I love it![]()
Boomhars is een bitch !! Boomhars verwijderaar doet wonderen en scheelt uren werk

Welk merk?
Hoe werkt het, enkel op de stukjes boomhars doen, of de hele auto?

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar na een tijdje wordt de auto gewoon niet schoon meer... na het wassen zit het hele dak vol met die vastzittende kleef spikkels...
En als je erover wrijft om het af te drogen blijft het dak dof en vettig...
Tevens na de winter, al dat teer wat er dan op zit... kan ik me ook hevig aan irriteren!
Daarom doe ik dat kleien ook niet vaak... (2x per jaar denk ik...)Fred schreef:We hebben het nog steeds over een auto toch he? Voelen of ie schoon is? hmmmmIvo schreef:Voel na een gewone wasbeurt maar eens aan de lak (bijv. op de achterklep en de onderkant van de deuren). Je zal merken dat het heel ruw aanvoelt, hoe goed je ook hebt gewassen. Met kleien wordt de lak weer superglad.Fred schreef:Ik poets alles er gewoon telkens weer af, weet niet wat jullie allemaal lopen te kleien? Gewoon goed wrijven op een schone auto...![]()
![]()
Als die glimt ben ik allang tevreden, hoeft voor mij echt niet silky smooth te zijn. Anywho, we dwalen af. Met remmenreiniger schijnt het ook prima te gaan?
Maar na een tijdje wordt de auto gewoon niet schoon meer... na het wassen zit het hele dak vol met die vastzittende kleef spikkels...
En als je erover wrijft om het af te drogen blijft het dak dof en vettig...
Tevens na de winter, al dat teer wat er dan op zit... kan ik me ook hevig aan irriteren!

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ook merk spacers maar de ene set was hoekig aan de binnenkant en de andere set had een schuin kantje. Is het tikken weer begonnen nadat je iets met de wielen hebt gedaan? Ik zou spacers links en rechts wisselen en kijken of het dan weg is.Adrenalin Junkie schreef:En als ik nou eens die velg en spacer eraf haal en weer erop zet, zou dat kunnen helpen?peter schreef:Heb je spacers AJ?
Misschien je wielen eraf gehad?
Bij mij kwam dat geluid doordat de spacers niet helemaal vlak tegen de naaf lagen door een opstaand randje aan de binnenkant van de spacer.
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ga dat toch echt niet op mijn lak spuiten? Veel te agressief goedje volgens mij..
Ervaring mee Peter?GreyCooperS schreef:fred schreef:Met remmenreiniger schijnt het ook prima te gaan?![]()
![]()
Ik ga dat toch echt niet op mijn lak spuiten? Veel te agressief goedje volgens mij..

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja klopt, ik vind die zwarte NL stikkertjes ook een leuke toevoeging, dat blauw komt toch nergens in terug!
Thnx!Shag schreef:ziet er goed uit! zoals het hoort, lekker glimmend. Reclameloze plaathouder staat ook 1000x beter!!!

Ja klopt, ik vind die zwarte NL stikkertjes ook een leuke toevoeging, dat blauw komt toch nergens in terug!

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors