Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wat ik wel al heb gelezen is dat je feitelijk echt iets moet doen aan je uitlaattraject met een Sprintex. De gassen moeten sneller weg kunnen dus groteren uitlaatkleppen, vergrootte uitlaatpoorten en gematcht spruitstuk is wel wenselijk om ook de hitte vanuit de cilinder weg te krijgen.
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
die is al elektrisch
franklyn had een kapotte stuurpomp..Floor-is schreef:Electrische waterpomp is ook wel een massive voordeel, toch minder kans op de shit die Franklyn had.
die is al elektrisch

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar eigenlijk zou het nog beter zijn om dan helemaal custom een uitlaat te maken, waarbij de poorten niet alleen aansluiten, maar ook de doorvoer erna die ruimte biedt. Dan kom je wel in de knoop met de (race)cat overigens 

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht

Dan moet ik iets zeggen als "wel goed de contactjes schoonmaken af en toe hoor!" om nog een beetje ontopic te blijven
Ohja, verkeerd onthoudenWoosh! schreef:franklyn had een kapotte stuurpomp..Floor-is schreef:Electrische waterpomp is ook wel een massive voordeel, toch minder kans op de shit die Franklyn had.
die is al elektrisch![]()

Dan moet ik iets zeggen als "wel goed de contactjes schoonmaken af en toe hoor!" om nog een beetje ontopic te blijven

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Deze in iets mindere mate
Ja, een dikke - cat-loze uitlaat - waar alles goed flowt is goed voor je power, absoluut. Maar dan kun je er niet meer mee de weg op, totaal illegaal. En dan heb ik het niet over de enkele decibellen die we er allemaal nu over heen gaan. Maar dan ga je er flink overheen!
Deze in iets mindere mate
Ja, een dikke - cat-loze uitlaat - waar alles goed flowt is goed voor je power, absoluut. Maar dan kun je er niet meer mee de weg op, totaal illegaal. En dan heb ik het niet over de enkele decibellen die we er allemaal nu over heen gaan. Maar dan ga je er flink overheen!
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wel man, voor een track-car klinkt dat toch vet geniaal! Ik had dat filmpje van Diniz / Aranha al een keer of wat bekeken 

Laatst gewijzigd door Floor-is op 08 okt 2011, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors