Oh nee, ik heb geen MINI. Nou ja, ga ik dat eerst maar eens regelen.
Dave's Turbo R53 Project
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik ga ook mee!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Zojuist mail gehad van RareRims!
Ik kan tegen een goede prijs een nieuwe velg bestellen dankzij de geweldige service van Martin!
Geweldig!
Moeten denk ik binnenkort maar eens even bellen Peter, ga ik Sam polsen wanneer de zijne klaar is en tuffen we weer eens naar Engeland
Road Trip!
...zonder loslopende wielen dit keer graag...
Ik kan tegen een goede prijs een nieuwe velg bestellen dankzij de geweldige service van Martin!
Geweldig!
Moeten denk ik binnenkort maar eens even bellen Peter, ga ik Sam polsen wanneer de zijne klaar is en tuffen we weer eens naar Engeland
Road Trip!
...zonder loslopende wielen dit keer graag...
- GreyCooperS
- Forum Junky
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
laten we er een GB van maken 
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
GroepsReis
miss dan maar een GR?frankie schreef:Daar zitten die gasten van 1320 toch juist, in GB?BMX schreef:laten we er een GroupBuy van maken
GroepsReis
Laatst gewijzigd door BMX op 13 okt 2011, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Zal wel zo'n beetje de max voor een dag zijn aangezien ze behoorlijk lang doen over het tunen en ik ook geen dagen/weken weg wil zijn (dat is voor de keer erna
)
Ze pluggen een kabel in je OBD-stekker en doen heel wat runs voor ze de mengselverhouding hebben zoals ze hem willen..
Ik geloof dat er in de mijne dik 30 runs gedaan zijn voor alles goed stond. Een run is wel; starten, rustig naar de 2, rustig naar de 3, plankgas in de 3 tot de toerenbegrenzer en klaar
Ik rij met Sam mee, rij jij maar met Peter mee (als die dat goed vind..)Mats schreef:Ik wil ook mee! (met iemand)
Zal wel zo'n beetje de max voor een dag zijn aangezien ze behoorlijk lang doen over het tunen en ik ook geen dagen/weken weg wil zijn (dat is voor de keer erna
Ze pluggen een kabel in je OBD-stekker en doen heel wat runs voor ze de mengselverhouding hebben zoals ze hem willen..
Ik geloof dat er in de mijne dik 30 runs gedaan zijn voor alles goed stond. Een run is wel; starten, rustig naar de 2, rustig naar de 3, plankgas in de 3 tot de toerenbegrenzer en klaar
- sam`spimpmini
- Be Mini

Bericht
ja jongens,uk thats the shit
ja jongens ,wordt als het goed is mijn nieuwe woonplaats.....daar in de uk.
sam wil be part of 1320............in the future.
nuts.......
gr sam
nuts.......
gr sam
- sam`spimpmini
- Be Mini

Bericht
allebij.jou know davyDaveke schreef:He gast!sam`spimpmini schreef:ja jongens ,wordt als het goed is mijn nieuwe woonplaats.....daar in de uk.
nuts.......
gr sam
Eerst hier he!?!
Daarna ga jij maar lekker op en neer rijden
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik kan altijd een maatje gebruiken om tegen aan te lullen onderweg...dus wees welkom!Daveke schreef:Ik rij met Sam mee, rij jij maar met Peter mee (als die dat goed vind..)Mats schreef:Ik wil ook mee! (met iemand)
Onze sponsors