Ik had alleen maar een 64 bit versie van Win7 liggen, en aangezien in de installatiemanual staat dat je xp-mode moest aanvinken bij de setup heb ik er xp maar opgezet.
Loopt in ieder geval soepel.
DIY Sport Button activeren, comfort ruiten etc., NCSexpert
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Extra opties inschakelen ok, maar ik kijk wel sceptisch tegen het verwisselen van functies van knoppen aan. Met name bij inruilen van auto...
Hoe kijken jullie tegenaan?
- YorkPower
- Be Mini
Bericht

En voor de sportknop kan je ook de gehele sport knop kopen voor 50 euro, extra kabeltje leggen en alles is in orde.
Bij verkoop zou ik ook wel alles weer in originele staat zetten.
Het wisselen van knoppen gebeurt door 2 kabels te versteken, als je terug de oorspronkelijke mogelijkheid wil van de knop steek je terug de kabels zoals ze eerst zatenMini Poeper schreef:Extra opties inschakelen ok, maar ik kijk wel sceptisch tegen het verwisselen van functies van knoppen aan. Met name bij inruilen van auto...

En voor de sportknop kan je ook de gehele sport knop kopen voor 50 euro, extra kabeltje leggen en alles is in orde.
Bij verkoop zou ik ook wel alles weer in originele staat zetten.
York - Power :: De Rode Raket

- Indi
- Enthousiast
Bericht
@ Mini poeper
Een kabeltje versteken is geen quantumfysica hé
Ondertussen is mijn bestelling gearriveerd! Sport button + correcte stekker en pinnekes.
Misschien vanavond vlug installeren, dan is deze mod helemaal afgewerkt...
Ondertussen is er ook een usb+ipod interface retrofit kit onderweg, dat zal voor begin volgende week zijn!
Een kabeltje versteken is geen quantumfysica hé

Ondertussen is mijn bestelling gearriveerd! Sport button + correcte stekker en pinnekes.
Ondertussen is er ook een usb+ipod interface retrofit kit onderweg, dat zal voor begin volgende week zijn!
Geen MINI meer... Renault Megane RS 265..
- YorkPower
- Be Mini
Bericht

THX
Voor het plaatsen van die sport button, hoeveel moet je daarvoor eigenlijk uiteen draaien? Alleen de console tussen te stoelen of nog meer?Indi schreef:@ Mini poeper
Een kabeltje versteken is geen quantumfysica hé![]()

THX

- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Kan je niet de software instellen dat de sportknop gewoon -altijd- aan staat, zodoende heb je geen fysieke knop nodig?
- Indi
- Enthousiast
Bericht
Als je die functie echt wilt, dan moet je een "Auto sport plus module" kopen van Mini-Madness, linkje.
Is helaas niet mogelijk voor de Sport Button. Voor de Start/Stop knop is dit wel mogelijk!crossbytje schreef:Kan je niet de software instellen dat de sportknop gewoon -altijd- aan staat, zodoende heb je geen fysieke knop nodig?
Als je die functie echt wilt, dan moet je een "Auto sport plus module" kopen van Mini-Madness, linkje.

- Indi
- Enthousiast
Bericht
De console tussen de stoelen moet er zeker uit, hier op dit forum staat een DIY voor het installeren van de oem armsteun, daar lees je hoe dit moet. Verder moeten nog 2 kabeltjes (sport button knop en sport button LED) van bij de buttons, naar de zekeringkast (rechts in voetruimte passagier) geleid worden. Ik zal de kabeltjes boven het handschoenkastje door leiden, maar daar ben je helemaal vrij in..YorkPower schreef:Voor het plaatsen van die sport button, hoeveel moet je daarvoor eigenlijk uiteen draaien? Alleen de console tussen te stoelen of nog meer?Indi schreef:@ Mini poeper
Een kabeltje versteken is geen quantumfysica hé![]()
THX
- Indi
- Enthousiast
Bericht
Nee, die stekker gaat onderin de sportbutton, ik vermoed dat er nu al zo ene in zit maar 'k heb deze voor de zekerheid erbij besteld.. De layout van de stekker staat in de openingspost bij X13778.YorkPower schreef:Duidelijk! Merci
Die onderste stekker, moeten daar alle kabels op komen en moet die dan in de zekeringskast geplugd worden aan de rechterkant?
- YorkPower
- Be Mini
Bericht
Okay! Ik ga het denk ik proberen op te lossen met zo'n schakelaar, iets minder werk en hetzelfde effect
Op termijn misschien wel overstappen naar een ingebouwde sportknop.
Heeft het een bepaalde reden dat je een module met sportknop hebt gekocht zonder startstop knop en met dynamische stabiliteitscontrole ipv automatische?

Heeft het een bepaalde reden dat je een module met sportknop hebt gekocht zonder startstop knop en met dynamische stabiliteitscontrole ipv automatische?

- Indi
- Enthousiast
Bericht
Nee, ik dacht de button met start/stop en dsc besteld te hebben.. Ik moet het nog nakijken maar het is geen ramp zoYorkPower schreef:Okay! Ik ga het denk ik proberen op te lossen met zo'n schakelaar, iets minder werk en hetzelfde effectOp termijn misschien wel overstappen naar een ingebouwde sportknop.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors