Dave's Turbo R53 Project
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Jah... Althans t stuurtje... Die knoppen gebruik ik toch nooit. CC gebruik ik niet en de radio al helemaal niet 

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Op welke termijn wil je zo'n shifter? Mss als we er twee bestellen we nog een kleine deal kunnen maken?
Zijn rond de 900.- ex verzenden meen ik?
Zijn rond de 900.- ex verzenden meen ik?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik heb ook geen haast hoor...ik wil mn JCW stuur houden, en heb geen delen meer te koop, dus ik moet ouderwets sparen haha 

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
te maken met Frenklyn...nee nee tis ECHT de Autovisie
nah ja..sorry kerel...autoweek is ook gaaf
Ik zat gisteren nogDaveke schreef:Het wordt dus een shoot voor Autoweek - Cars on Edge, precies de shoot die Ossie vorig jaar ook heeft gedaan.
Ik ben benieuwd dus!

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo,
De eerste offerte is al de deur uit om dit te gaan creeeren..

Daarnaast ga ik een dezer dagen beginnen met het bestellen van nieuwe engine-goodies!
- Krumm Bypassvalve
- CatCam nokkenas
- ARP drijfstangbouten zijn al binnen
- 60 mm Sprintex pulley + riem
- Methanol-Kit
Ook gaat er een OMP stuur inkomen. JCW gaat de deur uit, en hopelijk kan ik van de inkomsten van dat stuur, airbag en carbon MF-stukjes de CAE shifter bekostigen. Tot slot moet er dan nog een AFR-meter in komen naast de meter van de Aquamist installatie. Als dat er allemaal in zit kan ik de hemel en pilaren zwart gaan maken en ben ik wel rond voor MU!
De eerste offerte is al de deur uit om dit te gaan creeeren..

Daarnaast ga ik een dezer dagen beginnen met het bestellen van nieuwe engine-goodies!
- Krumm Bypassvalve
- CatCam nokkenas
- ARP drijfstangbouten zijn al binnen
- 60 mm Sprintex pulley + riem
- Methanol-Kit
Ook gaat er een OMP stuur inkomen. JCW gaat de deur uit, en hopelijk kan ik van de inkomsten van dat stuur, airbag en carbon MF-stukjes de CAE shifter bekostigen. Tot slot moet er dan nog een AFR-meter in komen naast de meter van de Aquamist installatie. Als dat er allemaal in zit kan ik de hemel en pilaren zwart gaan maken en ben ik wel rond voor MU!
Onze sponsors