En idd zijn de kasten lekker gevuld zo!
Ragnar schreef:fred ziet er mooi uit zo met je andere bandjes. let wel op dat je voor niet te laag staat.. zodat je met insturen (parkeren) je arches raakt. dat zou zonde zijn. en jip praat uit ervaring.
Ja, nog nooit problemen mee gehad. Geen krasje, putje... te vinden op mijn velgenspeedy schreef:laat je elk jaar de banden op je zomer velgen leggen![]()
is bij mij al een aantal keer mis gegaan bij banden erop leggen of eraf halen dus ik zou er nooit aan beginnen![]()
staat wel heel dik zo en wielkasten zijn zeker goed gevuld zo
Zou super zijn imo, alleen geen budget over voor velgen at the momentjbcola schreef:Zouden mijn 18" velgen van de CM niets zijn voor op deze dikke ride?![]()
et52 dus icm adapters waarschijnlijk perfect te doen!
Ik heb het dus over de buitenkant.. met normaal rijden had ik nergens last van alleen met parkeren (want dan draai je je wiel eens tot het uiterste punt.) Dan hapte de band in de arch. Misschien ook de combi met mijn spacers en 7,5J..Fred schreef:Ragnar schreef:fred ziet er mooi uit zo met je andere bandjes. let wel op dat je voor niet te laag staat.. zodat je met insturen (parkeren) je arches raakt. dat zou zonde zijn. en jip praat uit ervaring.arches schiet er al niet veel meer van over hoor, alleen is de binnenbekleding van de wielkuipen zo beschadigd dat het begint af te hangen en blijft slepen op mijn banden
. Zolang de buitenrand niet beschadigd is vind ik het goed zo
![]()
Onze sponsors