Berry M's Compressor Cooper...
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet niet hoe het ervoor uitzag, maareuhm: zwart en geen chrome. Persoonlijk vind ik het wel wat!
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag even in gezeten, al dat zwart staat erg goed, moet ik me ook maar eens mee gaan bezighouden! 

- Sportspack Mark
- Be Mini
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De cruise-control knopjes zijn aan de achterkant van het stuur los te schroeven, en vervolgens met een kleine schroevendraaier verder uit elkaar te halen. De airbag heb ik uit de auto gehaald, en daarna netjes afgeplakt en mat-zwart gespoten.Fred schreef:hoe heb je MF knopjes en de ring rond de airbag zo gekregen?

- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
In Mei 2011 heb ik een serie foto's van m'n auto gemaakt bij een oude fabriek... Deze plaatjes stonden al eerder in dit topic, maar zijn verwijderd omdat ik sinds een paar maanden een eigen site heb en daardoor geen gebruik meer maak van een aparte upload-site. De beste foto's van deze serie plaats ik daarom opnieuw:

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Toffe plaatjes hoor! Gewone grill op de Aero-bumper ben ik een groot fan van...
Het lijkt wel een beetje op de oude Suikerunie in Groningen, maar dat is het volgens mij niet?

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
wat een heerlijke wagen die combi van het diepeblauw en heldere witte helemaal top 

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
waar is jou topic zal ik die dikke boodschapJCW ook ff spammenThomas schreef:X10!!! Ben het ook eens met Martijn!franklyn85 schreef:wat een heerlijke wagen die combi van het diepeblauw en heldere witte helemaal top
Heerlijke kleur is het ook!

burn rubber not your soul

Onze sponsors