Peter's PW R53...new ride..pag 336
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb mijn wintersloffen er 2 weken geleden al weer onderuit geschroefd
Lijkt mij beter om je zomervelgen terug te steken , je winterrubber slijt met de temperaturen v.d laatste weken harder dan je denkt.Getzz schreef:Haha, ja ik zat ook al over de zomerwielen te denken maar ik laat de winterwielen er nog maar ff onder.
Ik heb mijn wintersloffen er 2 weken geleden al weer onderuit geschroefd

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Geen plannen hoor..maar t voorjaar duurt nog ff , en bij mij weet je het nooit
Blue Chaser schreef:Ohw ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, vertel
Geen plannen hoor..maar t voorjaar duurt nog ff , en bij mij weet je het nooit

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gast je zou niet sporen (watjevolgensmijnietdoet) hij is te cool ..
Maar zoals je zegt , je hebt toen ook die mega dikke R56 omgerolen voor een 5 serie
Maar zoals je zegt , je hebt toen ook die mega dikke R56 omgerolen voor een 5 serie

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
!! Je ride ziet er weer prachtig uit! Stoeltjes staan super! Jammer dat het zo'n gedoe blijft met die gele Xenon's. Een gele kleur zou toch moeten kunnen.

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Miss een foto by night of schemer om de gele xenons meer tot hun recht te laten komen?? of helpt dat ook niet?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zal deze week eens proberen een goed shot in het donker te maken..
Probleem is 2 ledig:
A. ik krijg de xenons nog steeds niet helemaal lekker terug in de behuizing. Hierdoor (vermoed ik) zit de bulb niet helemaal goed voor de lens en vertekend het lichtbeeld. De pass kant is op zich redelijk geel, maar de best kant is het licht in de lens eigenlijk gewoon wittig en alleen de puntjes rondom de lens kleuren geel..
B. de goede merken die kwaliteit xenon leveren, maken geen 2500 of 300K bulbs, dus je blijft klooien met goedkope china troep...deze lampjes kosten iets van 50 dollar incl verzenden voor de 2
Probleem is 2 ledig:
A. ik krijg de xenons nog steeds niet helemaal lekker terug in de behuizing. Hierdoor (vermoed ik) zit de bulb niet helemaal goed voor de lens en vertekend het lichtbeeld. De pass kant is op zich redelijk geel, maar de best kant is het licht in de lens eigenlijk gewoon wittig en alleen de puntjes rondom de lens kleuren geel..
B. de goede merken die kwaliteit xenon leveren, maken geen 2500 of 300K bulbs, dus je blijft klooien met goedkope china troep...deze lampjes kosten iets van 50 dollar incl verzenden voor de 2

Onze sponsors