AJEDE's R56 sJCW >> OPGEHAALD...
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heel dik!!
Bedankt, heb nu echt een idee, maar zal wel weer voor mat gaan!
mushrop schreef:speedy schreef:R109 blijft erg mooi en wil ze eigenlijk graag in het zwart onder een pw zien
alstublieft. Maar die heb je ruim anderhalf jaar geleden ook al eens gezien.
Heel dik!!
Bedankt, heb nu echt een idee, maar zal wel weer voor mat gaan!

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wil (zoals al eerder aangegeven) de scoop en diffusor een kleur geven, twijfel alleen tussen het wrappen ervan of het spuiten ervan....
Spuiten kan natuurlijk niet in bv carbonlook, maar voor de rest lijkt het me wel sterker, maar beter en of makkelijker??
Heb geen ervaringen met wrappen van onderdelen, iemand wel hier die enig antwoord heeft voor me?
Ben zelf een beetje bang voor de scoop als deze gewrapt is, omdat het (denk ik) gloeiend heet wordt op de kap. Laat het dan niet heel snel los of iets?
Graag wat feedback....
En over een weekje naar Beek, ben benieuwd.....

Spuiten kan natuurlijk niet in bv carbonlook, maar voor de rest lijkt het me wel sterker, maar beter en of makkelijker??
Heb geen ervaringen met wrappen van onderdelen, iemand wel hier die enig antwoord heeft voor me?
Ben zelf een beetje bang voor de scoop als deze gewrapt is, omdat het (denk ik) gloeiend heet wordt op de kap. Laat het dan niet heel snel los of iets?
Graag wat feedback....
En over een weekje naar Beek, ben benieuwd.....

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
x2.
gewoon spuiten.
gewoon spuiten.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zal morgen de spuiter even met een bezoekje vereren dan....
Wat ik al dacht, thanks!speedy schreef:Gewoon spuiten ! Delen zijn makkelijk te demonteren en spuiten kost echt niet zoveelff Jobraay vragen
![]()
Scoop wrappen helemaal geen goed idee met de turbo eronder![]()
Scoops trekken al regelmatig krom door de hitte laat staan folie
Zal morgen de spuiter even met een bezoekje vereren dan....

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoofdzakelijk voor een algehele check en onderhoud ff.
Filters, olie, etc etc... en zeer waarschijnlijk nog wel wat anders leuks!
Wagen heeft tot nu toe al z'n beurten gehad bij de (duitse) dealer en wil dat eigenlijk (zoveel mogelijk) doorzetten ipv het in "eigen beheer" te gaan uitvoeren zeg maar. Maar ben zelf nogal dealer schuw....
dus ga ik 1000x liever naar Beek omdat ik na vele uren van onderzoek daar veel meer vertrouwen in heb en dan heb ik het nog niet eens over de prijzen die die dealers durven te vragen.....
Ken genoeg mensen in mijn omgeving die het ook doen/kunnen, maar vind het ook belangrijk dat je aantoonbaar kan maken (middels het serviceboekje) dat er (goed) onderhoud gepleegd is op zijn tijd. Auto zal ook weer een x verkocht gaan worden en dan is dat altijd prettig naar mijn idee.
Plus dat ik de firma Beek ook eens van dichtbij wil zien natuurlijk en nogal wat zou willen weten over enkele (technische) zaken mbt de Cooper S R56!

Filters, olie, etc etc... en zeer waarschijnlijk nog wel wat anders leuks!

Wagen heeft tot nu toe al z'n beurten gehad bij de (duitse) dealer en wil dat eigenlijk (zoveel mogelijk) doorzetten ipv het in "eigen beheer" te gaan uitvoeren zeg maar. Maar ben zelf nogal dealer schuw....

Ken genoeg mensen in mijn omgeving die het ook doen/kunnen, maar vind het ook belangrijk dat je aantoonbaar kan maken (middels het serviceboekje) dat er (goed) onderhoud gepleegd is op zijn tijd. Auto zal ook weer een x verkocht gaan worden en dan is dat altijd prettig naar mijn idee.
Plus dat ik de firma Beek ook eens van dichtbij wil zien natuurlijk en nogal wat zou willen weten over enkele (technische) zaken mbt de Cooper S R56!

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag bij Beek geweest, was erg leuk daar.
Leuke gasten met verstand van zaken, dat is duidelijk!!
Bedankt Pieter voor de gedane zaken, wat een verschil zeg...
Ben erheen gegaan met een Mini en terug met een straaljager! hahahah
Nee, zonder dollen, wat een andere auto is het geworden, top gewoon!
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar aut. schakelt fijner en auto rijd echt veel beter. Niet zo nerveus meer als voorheen...
Ook gelijk een kleine beurt en check up gehad, dus al met al weer goed geweest!
Wat verder info over evt oliekoeler enzo gekregen, en die zal er zeer waarschijnlijk wel opkomen voor de zomer!!
Nogmaals bedankt Klaas en consorten!
ps. en wat een ontzettende lieve hond is Sarah!
Leuke gasten met verstand van zaken, dat is duidelijk!!
Bedankt Pieter voor de gedane zaken, wat een verschil zeg...
Ben erheen gegaan met een Mini en terug met een straaljager! hahahah
Nee, zonder dollen, wat een andere auto is het geworden, top gewoon!
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar aut. schakelt fijner en auto rijd echt veel beter. Niet zo nerveus meer als voorheen...
Ook gelijk een kleine beurt en check up gehad, dus al met al weer goed geweest!
Wat verder info over evt oliekoeler enzo gekregen, en die zal er zeer waarschijnlijk wel opkomen voor de zomer!!
Nogmaals bedankt Klaas en consorten!
ps. en wat een ontzettende lieve hond is Sarah!

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zojuist de zomerset overgedragen aan Thomas, 1 van onze zuiderbuurtjes. Zal heel vet gaan staan Thomas de R109 set onder die mat grijze Cooper van u! ;-) Wel even showen he als het zover is!
Nu op jacht naar een mooie vervanging.....
Wordt vervolgd!

Nu op jacht naar een mooie vervanging.....
Wordt vervolgd!

Onze sponsors