Maikel's Mini Cooper R50 MATZWART! (foto's pag 3)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
GreyCooperS
Forum Junky

22 feb 2012, 11:06

Sommige dealer leveren het alcantara model nog wel en anders ebay...

Als je nu 2 spaaks hebt, moet je idd een ander airbag kopen. Als je al het facelift driespaaks stuur hebt, kun je die airbag overzetten
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 feb 2012, 11:06

Maajkol schreef:Ziet er echt prachtig uit Martijn, maar in mijn geval is de enige optie kapjes zonder toetsen erop plaatsen dus waarschijnlijk?
Nou, het kan dus wel, maar zoals marcel700 zegt kost het een paar centen en is het nogal wat werk. Berry M heeft ook achteraf zelf cruise control ingebouwd: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 027#575027
Maajkol
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:

22 feb 2012, 11:18

MartijnGizmo schreef:
Maajkol schreef:Ziet er echt prachtig uit Martijn, maar in mijn geval is de enige optie kapjes zonder toetsen erop plaatsen dus waarschijnlijk?
Nou, het kan dus wel, maar zoals marcel700 zegt kost het een paar centen en is het nogal wat werk. Berry M heeft ook achteraf zelf cruise control ingebouwd: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 027#575027
Dat doet hij goed, respect zeg..helaas ben ik niet zo technisch ingesteld, dus dat zie ik mij niet doen, veel te bang iets verkeerd te doen dan :?

Ben nu al even aan het zoeken of ik een stuur kan vinden, die belgische website van NNP heeft door de nieuwe website geen shop op dit moment. Eens op Ebay kijken
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 feb 2012, 11:44

Ik kocht mijn stuur bij deze Duitse dealer voor €260, maar ze lijken er nu geen meer te hebben.

Gebruikte airbag voor driespaaks zie je zelden langskomen, sterker nog, in mijn tijd op het forum hier heb ik er maar 1 langs zien komen, en die zit nu in mijn auto. :mrgreen:
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 feb 2012, 12:16

Er staan soms wel is 3 Spaaks airbags te koop op MP dus ze zijn er wel en een stuur zoals geZegd word of
De dealer of ebay
burn rubber not your soul

Afbeelding
Maajkol
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:

22 feb 2012, 16:23

Het moet een R50 of R53 stuur zijn toch? Want de R56 zie ik volop te koop, maar die past niet dacht ik.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 feb 2012, 16:27

R56 stuur gaat niet passen, alleen het facelift R53 driespaaks stuur past.Laatst op MP stond nog een airbag te koop voor 150 euro
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Maajkol
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:

28 feb 2012, 11:37

Dit weekend een Bluetooth FM Transmitter gekocht om tijdelijk een goedkope maar handige oplossing te bedenken op handsfree bellen.

Je stelt het apparaatje in op een frequentie waar geen radio op zit, vervolgens doe je dit ook met je radio (heb hem meteen op een vaste zender geplaatst voor als ik gebeld wordt dat ik alleen maar op radio zender 6 zou hoeven drukken). Je laat de telefoon pairen met het apparaatje en voila, je hebt over de radio een handsfree carkit. Zit ook USB aansluiting op, dus m'n iPhone kan ik tegelijkertijd opladen. Daarnaast kan je via Bluetooth dus ook muziek van je iPhone afspelen of via de USB aansluiting middels een USB stick, iPod of andere muziekspelert. Ideaal!

Afbeelding

Weet niet of jullie er mee bekend zijn, maar het werkt super voor slechts 45 euro incl verzendkosten.
Evomini
Enthousiast
Enthousiast

28 feb 2012, 14:00

Ik heb zelf een parrot gekocht via MP voor ongeveer dat bedrag, vind ik nog net wat gemakkelijker en netter, maar het was idd wel wat meer werk om in te bouwen....

PS gave mini trouwens, vooral die twin uitlaat is leuk. Heeft men de uitsparing voor de tweede uitlaat gewoon gezaagd uit de bestaande zwarte plastic strip (onder je achterbumper), en is dat een beetje netjes?
Maajkol
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:

28 feb 2012, 14:20

Parrot voor dat geld is inderdaad niet duur, maar zelf inbouwen zag ik mijzelf nog niet 1,2,3 doen.

Bedankt!!

Uitsparing is inderdaad gezaagd en afgewerkt voor de uitlaat aan de linkerzijde, dat is netjes gedaan. Aan de rechterzijde is het alleen jammer dat de uitsparing van de originele zijde niet gelijk valt met de twin uitlaat. Hierdoor zit de uitlaat niet precies in het midden, maar tegen de linkerkant van uitsparing aan.
Maajkol
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:

06 mar 2012, 11:06

Ik heb een vervangende sleutelbehuizing besteld, maar nu blijkt dat de sleutel vast zit aan de behuizing en niet los te krijgen is. Het betreft een sleutel van eerste generatie (mini logo en ontgrendelen) dus kan het kloppen of doe ik nu echt iets fout?
Misterman
Be Mini
Be Mini

06 mar 2012, 19:01

Heb het stuur destijds gekocht bij nnp.be voor 76 euro. Airbag gewoon bij de dealer gehaald voor 265 incl. om zeker te weten dat ik een goede had. Oude stuur + airbag destijds verkocht voor 225.

Wat is er loos met je sleutel?
Maajkol
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:

07 mar 2012, 10:43

Misterman schreef:Heb het stuur destijds gekocht bij nnp.be voor 76 euro. Airbag gewoon bij de dealer gehaald voor 265 incl. om zeker te weten dat ik een goede had. Oude stuur + airbag destijds verkocht voor 225.

Wat is er loos met je sleutel?
Dat klinkt inderdaad goed!

Wat betreft de sleutel..

Heb nu een 1e generatie sleutel die er flink gebruikt uit ziet. Had daarom een nieuwe behuizing besteld om de huidige te vervangen.
Probleem is alleen dat als ik de sleutel open maak, dat ik wel de elektronica eruit kan halen en de achterzijde, maar de voorzijde behuizing van de sleutel (waar de knopjes zitten) lijkt vastgegoten aan de sleutel zelf (het metaal zeg maar)

Ik zou dus in praktijk nu alleen de achterzijde behuizing kunnen vervangen, maar niet de voorkant.

Mijn vraag is dan ook of meer mensen hier ervaring mee hebben of dat er toch een mogelijkheid bestaat om de sleutel zelf van de voorzijde behuizing los te krijgen?

Hoop dat ik het beetje duidelijk uitleg..
Evomini
Enthousiast
Enthousiast

07 mar 2012, 16:53

Als ik je goed begrijp gaat het om dat je het metalen sleutelgedeelte niet los krijgt?

Volgens mij kun je losse behuizingen bestellen waar je je transponder elektronica indoet, en de baard (zo heet het metalen sleutelgedeelte) kun je dan laten slijpen bij een sleutelmaker:

zoiets:http://link.marktplaats.nl/535589339

Terug naar “Show your ride”