Dave's Turbo R53 Project

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mar 2012, 22:12

Top dat je knie het weer doet man. En ik heb het al eerder gezegd, heb hier wel wat reserve knieën liggen :D

GreyCooperS schreef:Fiets vind ik drie keer niets, ik heb Frankie syndroom dus gebruik die dingen nooit :mrgreen:
Hehehe, 110km is iets verder dan 4. :roll:
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 mar 2012, 22:27

Nee, ik ga sowieso geen wedstrijden meer rijden.
Die triatlon is wel een doel, maar geen concrete tijd ofzo.

Ik wil gewoon weer lekker fietsen in onze club met lekkere gemiddeldes en zoals vanouds weer flink een heuvel op knallen in Zuid Limburg, cauberg in minder dan 1m50 enzo :)

Als ik terug ben van Aruba wil ik weer eens reisje plannen naar de Alpen en weer een nieuwe fiets in elkaar zetten, dan wel iets lichts om te klimmen :)

Ik zal zo nog een foto maken van m'n schoenen en brillen, ook wel mooi spul ;)
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 mar 2012, 22:48

De twee paar links zijn Sidi Ergo 2's. Die met de groene hak heb ik via via verkregen want die waren enkel bestemd voor de Liquigas ploeg (Nibali, Basso en consorten) en was dus ook geen te bestellen kleurtje :). Het andere paar is wel een gangbare kleur.

De Mavic Zxellium's heb ik via een ploeggenoot goed kunnen krijgen, zijn echtgenote was vertegenwoordigster en kon me een bijzonder goede aanbieding door voor de gele schoentjes die de profs gebruiken en het witte paar uberlichte schoenen.. Nog geen 300 gram voor het paar geloof ik

Afbeelding

De Oakleys zijn wat mij betreft de brillen met de beste pasvorm, en aangezien ik nogal een ijdeltuit was op de fiets moesten schoenen, wielertenue en bril allemaal netjes afgestemd zijn op elkaar qua kleur, hence the collection of colors :)

Afbeelding

Hier dan nog wat foto's uit beter tijden.. Toen ik nog hard kon fietsen :)

Afbeelding

Afbeelding
(de bochel is de drinkvoorziening die onder mn pak zat ;) )

Afbeelding
Volop bezig aan een ontsnappingspoging vanuit het peloton

Afbeelding
Pijn aan het einde van een tijdrit, zoals ik ze het liefste had :)
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mar 2012, 22:53

Respect!!!
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mar 2012, 22:59

Haha, ook gewoon een rek hebben voor zijn collectie Oakley brillen...
Verfijnde smaak voor spullen kunnen we wel constateren / bevestigen.
:mrgreen:
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 mar 2012, 23:05

Was wel echt een leuke periode.. Volop trainen met hartslag en een Powertap vermogensmeter, lactaattesten, gezelligheid met de ploeg, trainingskampen, trainen en opbouwen naar een wedstrijd en dan een resultaat rijden.. Pa die altijd mee ging en de trouwste supporter was - al heeft ie doodsangsten uitgestaan met die 60-65 km/h sprints. Helemaal toen ik in de laatste wedstrijd van 2009 in volle sprint onderuit ging en ie me op m'n buik voorbij zag schuiven over het asfalt. Maar zelfs dan nog geen moment spijt van dat alles :)

Ik ben ook zo blij dat ik daar nu weer een beetje van kan gaan genieten, was echt heerlijk afgelopen zondag! :)
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 mar 2012, 23:08

Raymond schreef:Haha, ook gewoon een rek hebben voor zijn collectie Oakley brillen...
Die rek heb ik speciaal laten maken ja, RVS met verborgen boutjes, als je 220 euro voor een bril uitgeeft, zorg dan ook voor een mooi rek om ze op te leggen :mrgreen:
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mar 2012, 23:19

Daveke schreef:Was wel echt een leuke periode.. Volop trainen met hartslag en een Powertap vermogensmeter, lactaattesten, gezelligheid met de ploeg, trainingskampen, trainen en opbouwen naar een wedstrijd en dan een resultaat rijden.. Pa die altijd mee ging en de trouwste supporter was - al heeft ie doodsangsten uitgestaan met die 60-65 km/h sprints. Helemaal toen ik in de laatste wedstrijd van 2009 in volle sprint onderuit ging en ie me op m'n buik voorbij zag schuiven over het asfalt. Maar zelfs dan nog geen moment spijt van dat alles :)

Ik ben ook zo blij dat ik daar nu weer een beetje van kan gaan genieten, was echt heerlijk afgelopen zondag! :)
Snap m helemaal. Lekker koesteren en nu lekker genieten. Altijd lekker om net even beter te zijn dan gemiddeld/ de rest. Ookal is het recreatief

Leuk trouwens om te lezen dat je zo'n nauw contact hebt met je vader.
Destijds was het wel schrikken, maar nu zijn het mooie verhalen om te delen. Leuk, vroeger ook erg van genoten om die dingen met mijn vader te kunnen delen.
Laatst gewijzigd door Raymond op 12 mar 2012, 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mar 2012, 23:20

Daveke schreef:
Raymond schreef:Haha, ook gewoon een rek hebben voor zijn collectie Oakley brillen...
Die rek heb ik speciaal laten maken ja, RVS met verborgen boutjes, als je 220 euro voor een bril uitgeeft, zorg dan ook voor een mooi rek om ze op te leggen :mrgreen:
Haha, zat idd ff te tellen.
:shock: Wat heb jij een geld uitgegeven..... :D
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 mar 2012, 23:33

Haha, was behoorlijk duur allemaal ja..

Ik heb nog een mountainbike gehad, ook volledig carbon met Shimano XTR, een carbon crossfiets met Dura ace 10 speed, tijdritfiets was ook Dura ace 10 speed en m'n wedstrijdfiets was ultegra 10 speed.

Ja, contact met m'n pa is altijd goed geweest, het is ook een van m'n beste vrienden buiten het feit dat hij m'n vader is :mrgreen:

Samen op vakantie in Oostenrijk om amateur WK te rijden, weekenden België in Luik om wedstrijd te rijden - echt leuke herinneringen :)
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mar 2012, 23:47

Een van de mooiere dingen des levens...

Toch blijft het een tik dat je zoveel pijn kan en wil verdragen...
:D
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 mar 2012, 23:53

Op een bepaald moment begint zelfs dat te verslaven :)
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mar 2012, 23:56

Dat is de ' tik ' :wink:

Wel knap als je zoveel af kan zien. Ookal wordt het een sport om dit idd steeds verder op te bouwen, blijft dat op zich al een prestatie. Is maar voor enkele weggelegd.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 mar 2012, 00:41

Indrukwekkend, die collectie schoenen en brillen! :shock: Gave foto's ook, ik kan me voorstellen dat je die periode nog regelmatig mist.
Afbeelding
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 mar 2012, 00:55

Er zijn inderdaad momenten dat ik het ontzettend mis, maar aan de andere kant is er ook wel opluchting. Je moet er ontzettend veel voor doen qua trainen en dergelijke, maar nog veel meer voor laten.. Niet uitgaan, eten, rusten en dergelijke eist na een paar jaar ook z'n tol en dat maakt dat ik nu allang blij ben dat ik weer fiets en lekker aan mn conditie wil werken, hard wil fietsen voor mezelf en niet meer zo snak naar het competitieverband. Wellicht dat ik wanneer het me goed af gaat nog eens een kermiskoersje mee pak - maar dat is eerst nog lang werken ;)

De neiging naar het kopen van dat mooie materiaal blijft, zeker nu er na Aruba weer fonden zijn om daaraan te denken, de MINI kost amper nog geld dan ;)

Terug naar “Show your ride”