Hehehe, 110km is iets verder dan 4.GreyCooperS schreef:Fiets vind ik drie keer niets, ik heb Frankie syndroom dus gebruik die dingen nooit

Die rek heb ik speciaal laten maken ja, RVS met verborgen boutjes, als je 220 euro voor een bril uitgeeft, zorg dan ook voor een mooi rek om ze op te leggenRaymond schreef:Haha, ook gewoon een rek hebben voor zijn collectie Oakley brillen...
Verfijnde smaak voor spullen kunnen we wel constateren / bevestigen.
Snap m helemaal. Lekker koesteren en nu lekker genieten. Altijd lekker om net even beter te zijn dan gemiddeld/ de rest. Ookal is het recreatiefDaveke schreef:Was wel echt een leuke periode.. Volop trainen met hartslag en een Powertap vermogensmeter, lactaattesten, gezelligheid met de ploeg, trainingskampen, trainen en opbouwen naar een wedstrijd en dan een resultaat rijden.. Pa die altijd mee ging en de trouwste supporter was - al heeft ie doodsangsten uitgestaan met die 60-65 km/h sprints. Helemaal toen ik in de laatste wedstrijd van 2009 in volle sprint onderuit ging en ie me op m'n buik voorbij zag schuiven over het asfalt. Maar zelfs dan nog geen moment spijt van dat alles
Ik ben ook zo blij dat ik daar nu weer een beetje van kan gaan genieten, was echt heerlijk afgelopen zondag!
Haha, zat idd ff te tellen.Daveke schreef:Die rek heb ik speciaal laten maken ja, RVS met verborgen boutjes, als je 220 euro voor een bril uitgeeft, zorg dan ook voor een mooi rek om ze op te leggenRaymond schreef:Haha, ook gewoon een rek hebben voor zijn collectie Oakley brillen...
Verfijnde smaak voor spullen kunnen we wel constateren / bevestigen.
Onze sponsors