Koenv R53 PW-> wieltjes
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Aaahhh...al mn mooie geel
Veel plezier ermee Buddy! Echt super dat die bij de club blijft en dat je om de hoek woont, kan ik af en toe nog es komen kijken..

Veel plezier ermee Buddy! Echt super dat die bij de club blijft en dat je om de hoek woont, kan ik af en toe nog es komen kijken..
Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 18 mar 2012, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- maus105
- Bonkey
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dikke kart!
- Kooitje wel PW laten coaten of spuiten he! Kooi in wagenkleur staat echt heel erg dik.. en een witte kooi kan ie met zn donkere interieur best hebben
- GP spoiler is een must op die bak
- Mocal oliekoelertje doen.. EN wat betreft lekkende slangen en koppelingen.. Zorg dat je slangen lang genoeg zijn, de mijne heeft nergens last van lekken oid
- Alleen achterste stabi doen, als je hardcore wil gaan een Whiteline 25 mm pakken, tikje minder hardcore een Jackson Racing 22 mm. Beiden beter dan een 19 mm
Voor zou ik NIKS vervangen aan stabi's, krijg je nl meer onderstuur van
- OMP stuur FTW!
- Janspeed spruitje met cat en decat pijpje
Ik ben nu zelf aan het kijken om ook mn middendemper te deleten en er een vlinderklep tussen te zetten met schakelaar in de console ingebouwd 
Dikke plannen!
Congrats dude!Koenv schreef:Zo dus..........
Vandaag proefritje gemaakt in een hele dikke R53 in PW. Welke voor zijn 140k wonderbaarlijk goed en snel rijd.
Onder 1 klein voorbehoud heb ik de Mini van Peter overgenomen ( dat bij de blauwe achteraf de passagiersairbag uitgeschakeld kan worden, maar volgens mij is dat een formaliteit. Morgen langs de dealer )
Dus over ca. een week heeft mijn vriendin der Mini weer terug en ben ik een dikke kart rijker. De blauwe zal iets terug gebouwd gaan worden. Andere velgen / schroefset iets omhoog / ander interieur ( Sjaak je heb een PM)
Uiteraard heb ik nog allerlei plannen met de Mini voor zover dat nog kan![]()
![]()
- kooi en gordels
- GP imi-spoiler
- FL xenons![]()
- of ik het geel aan ga houden weet ik nog niet
- olie koeler
- Stabis
- spruitstuk
- ander stuurtje
- beetje spuitwerk zo links en rechts
-etc.
Mooie volle Mini, ben er erg happy mee
Dikke kart!
- Kooitje wel PW laten coaten of spuiten he! Kooi in wagenkleur staat echt heel erg dik.. en een witte kooi kan ie met zn donkere interieur best hebben

- GP spoiler is een must op die bak
- Mocal oliekoelertje doen.. EN wat betreft lekkende slangen en koppelingen.. Zorg dat je slangen lang genoeg zijn, de mijne heeft nergens last van lekken oid
- Alleen achterste stabi doen, als je hardcore wil gaan een Whiteline 25 mm pakken, tikje minder hardcore een Jackson Racing 22 mm. Beiden beter dan een 19 mm

- OMP stuur FTW!
- Janspeed spruitje met cat en decat pijpje

Dikke plannen!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd man!!
En top dat hij binnen de club blijft!! Dikke ride!!
Had wel verwacht dat deze voor die prijs zo verkocht zou zijn..!!
En top dat hij binnen de club blijft!! Dikke ride!!
Had wel verwacht dat deze voor die prijs zo verkocht zou zijn..!!

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
, ze weet het alleen nog niet
.
Dank je wel allemaal, ben er erg blij mee. En idd ik vind het een goede koop.
En het mooiste een Mini voor mezelf zonder dat ik hoef te melden wat ernu weer aan verandert moet worden
En die stoelen
Daveke schreef:En als je de Xenons van je vrouwtje nu eens in deze zou zetten..?
Of hecht zij heel veel waarde aan Xenon om de kleine weg te brengen en boodschappen te doen

En het mooiste een Mini voor mezelf zonder dat ik hoef te melden wat ernu weer aan verandert moet worden

En die stoelen

R53 MCS HB / Pepper White
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
*stapt in MINI met Recaro Pole Positions*
Zo, die kunnen op het lijstje erbij!
Ik hoor je nog zeggen bij mij thuis.. Nee, daar pas ik amper in.. Denk het niet dat het wat isKoenv schreef:Daveke schreef:En als je de Xenons van je vrouwtje nu eens in deze zou zetten..?
Of hecht zij heel veel waarde aan Xenon om de kleine weg te brengen en boodschappen te doen, ze weet het alleen nog niet
.
En die stoelen
*stapt in MINI met Recaro Pole Positions*
Zo, die kunnen op het lijstje erbij!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
...The PP's sold the Mini...
En ik zou toch echt in je track car lekker de halogeentjes laten zitten hoor

En ik zou toch echt in je track car lekker de halogeentjes laten zitten hoor

Onze sponsors