Ragnar's MCCS
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eerlijk gezegd had ik gedacht dat het allemaal wat veel zou worden. Gepolijste randen, chroom, goudkleurig hart, zwart dak dan dat carbon er nog eens bij... Maar als ik het zo zie, is het echt een heel mooi geheel geworden! Alles past gewoon super bij mekaar, kudo's rag!
Ben benieuwd wat je met je achterlichten gaat doen, dan toch niet zwart maken?
Ben benieuwd wat je met je achterlichten gaat doen, dan toch niet zwart maken?
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Grappig, heb ik in 2004 ook bij mijn 350Z gedaan. RHD onderste achterlicht besteld met achteruitrijlicht. Ik hoefde niet eens de bedrading aan te passen, was allemaal al voorbereid en werkte gewoon in 1 keer. Aanrader!Ragnar schreef:of omkeren en wat bedenken voor het achteruitrijlichtolaf had ook al zoiets bedacht.

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kolere! Wat gaaf gedaan dit!
Respect Ragnar, echt heel gaaf!
vwb de achterlichten, is het niet mogelijk om er een andere unit in te zetten en dan gewoon een rode lamp in te plaatsen? of andersom en dan een witte lamp? Of kan dat helemaal niet?
Ik kan me zoiets ook herinneren van golf 5 rijders die een andere (engelse) lampunit in de achterklep plaatsten om weer een symmetrische look te krijgen. Misschien vind je daar goede oplossing.

vwb de achterlichten, is het niet mogelijk om er een andere unit in te zetten en dan gewoon een rode lamp in te plaatsen? of andersom en dan een witte lamp? Of kan dat helemaal niet?
Ik kan me zoiets ook herinneren van golf 5 rijders die een andere (engelse) lampunit in de achterklep plaatsten om weer een symmetrische look te krijgen. Misschien vind je daar goede oplossing.

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
@ Kimi100 - Thanks 100%
@Aantje - thanks
@mushrob - hahahaha
@TBL - dank je Wim. hoop dat je de foto's ook goed vind.
@Fred - thanks man, probeer me vak te verstaan..
@GoeBem007 - ik denk dat ik de 'Vibrance' iets te ver open heb gezet.. Maar goed om te horen dat ze wel scherp zijn
@Berthil - Tja we zullen zien.. maar kan vertellen dat ik nog niet klaar ben met deze wagen..
@Sportspack Mark - Thanks!
@Parklaneworks - Dank je jan.. dit kan ook met je nieuwe mini hoor..
@Peter - We gaan dit zeker tot op de bodem uitzoeken..
@Sven - Dank je Sven, leuk om te lezen dat je het enorm waardeert.
@Aantje - thanks
@mushrob - hahahaha
@TBL - dank je Wim. hoop dat je de foto's ook goed vind.
@Fred - thanks man, probeer me vak te verstaan..
@GoeBem007 - ik denk dat ik de 'Vibrance' iets te ver open heb gezet.. Maar goed om te horen dat ze wel scherp zijn

@Berthil - Tja we zullen zien.. maar kan vertellen dat ik nog niet klaar ben met deze wagen..
@Sportspack Mark - Thanks!
@Parklaneworks - Dank je jan.. dit kan ook met je nieuwe mini hoor..
@Peter - We gaan dit zeker tot op de bodem uitzoeken..
@Sven - Dank je Sven, leuk om te lezen dat je het enorm waardeert.

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wooow...

Blijft ook de dikste kleur dat dark silver... Jammer dat hij niet meer bestaat!
Carbon staat daar zo mooi op! 

Blijft ook de dikste kleur dat dark silver... Jammer dat hij niet meer bestaat!

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Onze sponsors