ik heb geprobeert links los te draaien, maar je moet door t reservoir heen, en op die plek zit er geen uitsparing of gat
ik kon dus nooit de draai maken..
en aan de rechterkant zat ie zo vast, dat ik bang was de hele unit aan stront te draaien...
Dennis lukte het overigens ook niet en die stond ook met redelijke verbazing te kijken
Ik zie de foto's van je velgen nu pas ......, ziet er heel gaaf uit !!
Die lampjes monteren is inderdaad lastig, aan de kant van het reservoir heb ik eerst de stekker losgehaald en vervolgens de lamp er uitgedraaid, anders lukt het niet.
Nou, de tip van Jan heeft geholpen..
blijkbaar zit de stekker toch tegen een of ander palletje aan, waardoor de hele lamp niet kan draaien (vreemd dat dat niet in het boekje staat.. )
uiteindelijk dus de stekker los gehaald, wat niet eens makkelijk is, want inknijpen gaat niet, je moet ze echt los peuteren, maar daar kwamen de oude tandartstools van Arjan goed bij te pas
Ik had ook gele stadslichtjes liggen, maar die waren veel meer naar oranje toe dan de 3000K mistlampen, dus ik heb de originele weer terug gezet..
Staat erg dik, hoewel ik er geen foto van heb, want ik krijg het er niet goed op zo in t donker