Maar vindt de td's toch dikker staan

Mooie plannen ook dus dat komt wel goed.
klopt, dus ik heb er net even een dik uur onder gelegen, maar achter zitten de stelringen muurvast. Heb alles nu maar even ingespoten en dan probeer ik het morgen of zondagavond nog een keer. En anders haal ik maandagochtend ofzo de schokbrekers er even helemaal onder uit. Nog makkelijker. voor ging het gisteren relatief makkelijk, dus ik gok er even op dat die makkelijker gaan, maar ik wil nu even onderuit op de bank..wheeler schreef:Ik zie geen vuiltje aan de lucht
Ook met een hamer geprobeerdmushrop schreef:klopt, dus ik heb er net even een dik uur onder gelegen, maar achter zitten de stelringen muurvast. Heb alles nu maar even ingespoten en dan probeer ik het morgen of zondagavond nog een keer. En anders haal ik maandagochtend ofzo de schokbrekers er even helemaal onder uit. Nog makkelijker. voor ging het gisteren relatief makkelijk, dus ik gok er even op dat die makkelijker gaan, maar ik wil nu even onderuit op de bank..wheeler schreef:Ik zie geen vuiltje aan de lucht
Goed bezig, die bout heeft een tand gekostmushrop schreef:haha, moet ik eerst weer wat nieuwe foto's maken....![]()
Vrijdagmiddag race ik even naar Beek. We hebben tijdens het camberlinks monteren een bout gesloopt en vervangen voor een regular bout, maar dat zit me toch niet helemaal lekker. Die heb ik net dus even nieuw besteld bij VP. Vrijdagmiddag knutsel ik die er onder en dan doe ik gelijk alles even naar beneden schroeven en de camberlinks opnieuw afstellen. Dan staat alles weer goed voor MU.
Ik hoop zo tussen 1400/1500 uur bij Beek te zijn, mochten er nog anderen zij die zin hebben om te komen ouwehoeren....
Onze sponsors