Ragnar's MCCS
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er bestaan toch ook van die spuitbussen achterlichtspray ? Kan je toch zelf bepalen hoeveel lagen en zo de doorzichtigheid bepalen ...
Deed ik vroeger ook en als je t toch te donker vond deed ik t eraf halen met aceton en gelijk daarna met water ....werkte prima ;-)
Deed ik vroeger ook en als je t toch te donker vond deed ik t eraf halen met aceton en gelijk daarna met water ....werkte prima ;-)
Low , lower , lowest ...
- Maichel
- Be Mini
Bericht
Heel dikke ride met een mooie reportage die hij ook zeker verdient.
Achterlichten zijn idd vrij donker, maar het staat wel vindt ik.
Je kan ze ook spuiten met blanke lak waar je zwart doorheen mengt zo kun je zelf de tint bepalen.
Ik heb dit ook gedaan met mijn full red achterlichten.
Achterlichten zijn idd vrij donker, maar het staat wel vindt ik.
Je kan ze ook spuiten met blanke lak waar je zwart doorheen mengt zo kun je zelf de tint bepalen.
Ik heb dit ook gedaan met mijn full red achterlichten.
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Thanks Maichel,
ondertussen is de fole er ook weer af. de lichtopbrengst was erg laag in het donker. Dus heb de folie er weer afgetrokken.. we gaan wel weer eens verder kijken. Maar ben nu eerst met de knipperlichten aan het freubelen..
ondertussen is de fole er ook weer af. de lichtopbrengst was erg laag in het donker. Dus heb de folie er weer afgetrokken.. we gaan wel weer eens verder kijken. Maar ben nu eerst met de knipperlichten aan het freubelen..

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is geen slow but low honda.
Ik vind de lichten wel iets hebben zo! Lichter moet niet, het mag!
²speedy schreef:Zou ook die stickers van de achteruiten halen
Het is geen slow but low honda.
Ik vind de lichten wel iets hebben zo! Lichter moet niet, het mag!

Onze sponsors