MrSmith R53 Groningen

Stel je hier even voor.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 mei 2012, 22:50

Heel dik met die velgen en schroefset! :icon_top:
Afbeelding
Smeed
Be Mini
Be Mini

23 mei 2012, 22:52

Hey MrSmith,
Moooi man, goeie mods, verlaging en white wheels.
En die kleur DS, jaaah wat moet ik daar nu nog van zeggen ......
:mrgreen:
MrSmith
Be Mini
Be Mini

24 mei 2012, 11:36

Thanks! Moet een deze dagen maar ook de voorlip gaan bijwerken, raakt elke keer de grond. Heb de auto gister al 5mm omhoog gezet, liep af en toe aan en spatborden aan de binnenkant bewerkt zodat deze niet meer aan loopt.

Verdere mods komen gauw nog. Ligt nog spullen op zolder te wachten om gemonteerd te worden heheh.
Smeed
Be Mini
Be Mini

24 mei 2012, 13:38

Ja, wij hier aan de andere kant van NL houden ook niet van een lange lip zodoende heeft mijn man Rob Clubman mijn lange lip afgeflext, veeeeel beter.
Mijn R53 is na het schroefsetje nog iets nagezakt, maar we hebben hem nog iets laten zakken :D. Rob heeft mijn spacers "gejat" voor op zijn Clubman dus vallen mijn banden nog binnen de wielkasten, spacers setje 2 ( nu voor mij dus) worden nageleverd. Ik denk dat ik dan hetzelfde euvel als jou ga krijgen.
Ben erg nieuwsgierig wat er allemaal bij jou op zolder ligt,
:s Een mod's zolder :lol:

Greetz Karin.
MrSmith
Be Mini
Be Mini

24 mei 2012, 14:23

Smeed schreef:Ja, wij hier aan de andere kant van NL houden ook niet van een lange lip zodoende heeft mijn man Rob Clubman mijn lange lip afgeflext, veeeeel beter.
Mijn R53 is na het schroefsetje nog iets nagezakt, maar we hebben hem nog iets laten zakken :D. Rob heeft mijn spacers "gejat" voor op zijn Clubman dus vallen mijn banden nog binnen de wielkasten, spacers setje 2 ( nu voor mij dus) worden nageleverd. Ik denk dat ik dan hetzelfde euvel als jou ga krijgen.
Ben erg nieuwsgierig wat er allemaal bij jou op zolder ligt,
:s Een mod's zolder :lol:

Greetz Karin.
Heb je de JCW voorbumper er weer af gehaald en originele bumper erop gezet? Sideskirts heb je nog wel erop hangen zie ik.

Heb nog JCW dashje en 3spaaks airbag, moet even kijken naar een 3spaaks mf stuur. Wil het geluid mijn compressor meer horen, dus denk aan Dave.F filter of iets dergelijks. Andere uitlaatje in de toekomst. Ramen blinderen, achterbank eruit enz..

Maar alles op z'n tijd :p
Smeed
Be Mini
Be Mini

24 mei 2012, 16:36

JCW voorbumper????, nooit gehad.
Ik heb sinds 2 wkn de orginele R53 voorbumper eraf gehaald en een Aero voorbumper erop later zetten.
Jij hebt nog mooie mods in het vooruit zicht zeg :lol:
Ik ben nog zoekende naar 18" witte wheels :D
MrSmith
Be Mini
Be Mini

24 mei 2012, 23:06

Smeed schreef:JCW voorbumper????, nooit gehad.
Ik heb sinds 2 wkn de orginele R53 voorbumper eraf gehaald en een Aero voorbumper erop later zetten.
Jij hebt nog mooie mods in het vooruit zicht zeg :lol:
Ik ben nog zoekende naar 18" witte wheels :D
Aero kit, die bedoelde ik hahah
Ziet er zeker goed uit!

Gewoon zelf mooie 18inch uitzoeken en wit laten spuiten of coaten, heb ik ook gedaan.
Smeed
Be Mini
Be Mini

25 mei 2012, 07:49

Ja, ik moet nog een stoere nieuwe profielfoto maken MET het Aero set erop, ik vindt de Mini in bloemen foto erg mooi maar die is eerder gemaakt.
Jaaah, 18" orginele witte wheels daar heb je niet zoveel keuze meer in ( wat mij bevalt) en om hele nieuwe velgen wit te laten spuiten vindt ik ook alweer zoiets, dus .... Ik zoek nog effe verder. We hebben voor Rob zijn Clubman nieuwe 18" gekocht als die geleverd worden zet ik die eerst effe onder mijn R53 voor te kijken hoe dat past.
Ga jij ook zondag mee met de Mini Maasrit ???
MrSmith
Be Mini
Be Mini

25 mei 2012, 08:41

Smeed schreef:Ja, ik moet nog een stoere nieuwe profielfoto maken MET het Aero set erop, ik vindt de Mini in bloemen foto erg mooi maar die is eerder gemaakt.
Jaaah, 18" orginele witte wheels daar heb je niet zoveel keuze meer in ( wat mij bevalt) en om hele nieuwe velgen wit te laten spuiten vindt ik ook alweer zoiets, dus .... Ik zoek nog effe verder. We hebben voor Rob zijn Clubman nieuwe 18" gekocht als die geleverd worden zet ik die eerst effe onder mijn R53 voor te kijken hoe dat past.
Ga jij ook zondag mee met de Mini Maasrit ???
Hoorde dat ik vandaag voor 12uur 's middags het moet laten weten. Maar vanavond wordt mijn aandrijfas hoes pas vervangen en wil morgen de auto laten uitlijnen. Moet ook nog even overleggen of de vriendin al iets gepland heeft.

Wil er wel heen gaan, als alles mee zit hahah
Stan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

27 mei 2012, 18:51

Dat ziet er prachtig uit 8)
Smeed
Be Mini
Be Mini

28 mei 2012, 00:59

Hey mr. Ik heb vandaag jouw nice ride bewonderd, :D
Maar eh ik zag jou niet :shock: Had je vandaag geen hoed op ???.
Wij Rob Clubman en ik waren vandaag samen in zijn HC Club, en mijn R 53 had atv vandaag 8) .
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mei 2012, 02:15

Hij had vandaag een petje op met hetzelfde logo als op zijn dak.. Ben vergeten te vragen wat dat was eigenlijk..Mooie kar wel!
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
MrSmith
Be Mini
Be Mini

28 mei 2012, 21:29

Floor-is schreef:Hij had vandaag een petje op met hetzelfde logo als op zijn dak.. Ben vergeten te vragen wat dat was eigenlijk..Mooie kar wel!
Klopt! Dat heb je goed gezien. Ik had idd petje op met hetzelfde logo als op mijn dak, shirtje ook trouwens lol..

Afbeelding

Het is een merk waar ze voor elk product maar een bepaalt aantal van produceren (kleding en speelgoed).
KidRobot heet het, dus zo een beetje het verhaal van de logo.
Laatst gewijzigd door MrSmith op 11 jun 2012, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
MrSmith
Be Mini
Be Mini

07 jun 2012, 23:01

Rollin shot by m-dejong
Afbeelding[/url]
Rob Clubman
NMC Staff
NMC Staff

08 jun 2012, 12:28

Ziet er goed uit zou alleen de stadlichtlampjes vervangen voor leds 8)

Terug naar “Who are U?”