Berry M's Compressor Cooper...
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bedankt voor de toffe reacties...

Nope, dit is een Avebe fabrieksterrein in Veendam waarvan een groot gedeelte is niet meer in gebruik is.MartijnGizmo schreef:Het lijkt wel een beetje op de oude Suikerunie in Groningen, maar dat is het volgens mij niet?
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht

Lekker om ff te spammen...
Wat een schitterende foto's kan je maken Berry! De kleurencombi met de velgen als top!!
En wat is die neus toch lekker clean zo. Echt jammer dat er zo'n grote gele plaat op moet.
Speciaal voor Martijn:MartijnGizmo schreef:Toffe plaatjes hoor! Gewone grill op de Aero-bumper ben ik een groot fan van...

Lekker om ff te spammen...

Wat een schitterende foto's kan je maken Berry! De kleurencombi met de velgen als top!!
En wat is die neus toch lekker clean zo. Echt jammer dat er zo'n grote gele plaat op moet.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit is trouwens ook één van de weinige Mini's waar ik pre-facelift-koplampen echt heel dik op vind staan.
De andere die ik ken is deze:

Al komt dat misschien ook door de Joey-mod... dat vraagt om een shopje:

Al schijnt het bij de pre-facelift-koplampen wel een stuk lastiger uit te voeren te zijn...

Al komt dat misschien ook door de Joey-mod... dat vraagt om een shopje:

Al schijnt het bij de pre-facelift-koplampen wel een stuk lastiger uit te voeren te zijn...
- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je nog meer motivatie zoekt: we kunnen van het voorjaar wel een keer samen wat foto's gaan maken!Berry M schreef:Ik heb al enige tijd een setje Joey's in de schuur liggen, maar kan alleen geen motivatie vinden om die lampen op te knappen... Toch begint het na jouw voorbeeld wel weer te kriebelen, want dit ziet er gaaf uit! Bedankt, Martijn!

- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Weet ik nog niet, alle opties staan voorlopig nog open... Maar ik weet wel dat ik graag een wat grotere auto zou willen met iets wat op een kofferbak lijkt.Sven schreef:Komt er weer een MINI voor terug of ga je verder met wat anders?

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors