Frankie's R55 S
- Rob Clubman
- NMC Staff

Bericht
Dat klopt ik heb afgelopen week ook een aantal euro's bij de stealer moeten achterlaten.
EGR klep stuk en dit konden ze niet uitlezen omdat hij gechipt was.
EGR klep stuk en dit konden ze niet uitlezen omdat hij gechipt was.
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo Clubbie staat hier weer. Was natuurlijk erg gretig om hem weer op de te halen, dus de leen Smart eens even flink de sporen gegeven

Wat koppelt dat weer lekker soepel. Veel lichter
Koppeling was echt ver versleten, dus dat kan niet alleen van de afgelopen 2 maanden zijn (2500km). Vliegwiel ook vervangen en meteen kettingspannertje en oliewissel laten doen. Dus klaar voor de vakantie volgende week. 

Wat koppelt dat weer lekker soepel. Veel lichter
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- pocket rocket
- Bijna verslaafd

Bericht
inderdaad dus gewoon afwachten misschien hebt geluk zoals bij mij.
ik heb de mijne in april binnen gedaan bij de daeler en tot vandaag geen factuur gekregen omdat die dag probleem was met hun systeem die plat lag.

ik heb de mijne in april binnen gedaan bij de daeler en tot vandaag geen factuur gekregen omdat die dag probleem was met hun systeem die plat lag.
- pocket rocket
- Bijna verslaafd

Bericht
ik heb de mijne bij nnp gekocht aan 380€ voor koppeling en wliegwiel.
inderdaad ik dacht dat het iets van de 900€ is bij de dealer alles te samen.Clubhouse schreef:Vliegwiel alleen al kost rond de 700€ heb ik vernomen.frankie schreef:Nou, garage moest alleen nog even de bedragen optellen geloof ik. Dus ik ben bang dat die niet vergeten gaat worden
ik heb de mijne bij nnp gekocht aan 380€ voor koppeling en wliegwiel.
Onze sponsors