Normaliter vind ik het wel een mooie mod. Bij Ducks staat het bijv. hemels !
Het maakt bij jou de ride minder chique, watgeen ik juist zo mooi vind aan je ride. Denk ik
. Ik ben voor een shopje...

Nou die spoiler wappert behoorlijk Davy! Bij 120km/h gaat 'ie flink op en neer (de spoilerstuk, niet de zijbevestiging). Heb er dik 1500km achter/voor/omheen gereden bij Alain en daar hoefde ik m'n bril niet voor op te hebben om te zien dat 'ie wappert.Daveke schreef:Die wapperen niet.. Die bevestiging is wat minder solide
De mijne is er bij 245 echt niet afgewapperd

zoals ik schreef, nieuwere generaties zullen dat niet hebbenAdrenalin Junkie schreef:Dat zal alleen bij de 1e gen zijn die ik heb.mushrop schreef:imitaie GP spoilers wapperen wel tijdens het rijden Daiel. Het schijnt dat de tweede generatie Orranje spoilers beter zijn, maar ik denk dat het voor jou zeker niet perfect genoeg zal zijn.
Just a tip. Bij mij komt 'ie er sowieso wel op, vind het veel te dik.
Heb een 2e gen in mn handen gehad (gaat naar buzzzz zn ride) en is VEEL sterker.
3e gen komt nu binnenkort uit en daar zijn de zijstukken ook weer anders ivm copyright.

Ik gok met een trailer gebracht..MartijnGizmo schreef:Heb je de auto daar staan wassen voor de foto's?

Met de loopplank vanuit de auto het gras in gestaptmini cabrio schreef:
Heb je wel je schoenen schoon geborsteld voordat je weer in de auto stapte??

BMX schreef:Met de loopplank vanuit de auto het gras in gestaptmini cabrio schreef:
Heb je wel je schoenen schoon geborsteld voordat je weer in de auto stapte??
Onze sponsors