en Jordi stond zowat die GP van je op te takelen, zie je dat?franklyn85 schreef:

en Jordi stond zowat die GP van je op te takelen, zie je dat?franklyn85 schreef:
Heb binnenkort zo eentje te koop..bastuck met 1 demperfranklyn85 schreef:Nee die bougies zijn goed maar te koud nu loopt ie perfect....
Ja ik denk de basstuck met 1 demper vind dar wel een mooie en anders een playmini zonder middendemper
Oke nou denk aan me a.u.bcooperke s schreef:Heb binnenkort zo eentje te koop..bastuck met 1 demperfranklyn85 schreef:Nee die bougies zijn goed maar te koud nu loopt ie perfect....
Ja ik denk de basstuck met 1 demper vind dar wel een mooie en anders een playmini zonder middendemper
Ik hou je zeker op de hoogte man!franklyn85 schreef:Oke nou denk aan me a.u.bcooperke s schreef:Heb binnenkort zo eentje te koop..bastuck met 1 demperfranklyn85 schreef:Nee die bougies zijn goed maar te koud nu loopt ie perfect....
cooperke s schreef:Ik hou je zeker op de hoogte man!franklyn85 schreef:Oke nou denk aan me a.u.bcooperke s schreef:
Heb binnenkort zo eentje te koop..bastuck met 1 demper
Onze sponsors